Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط این روزهای  فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال بی‌صاحب و بلاتکلیف است و میرشاد ماجدی سرپرست این کمیته تک و تنها در میان سایر اعضایی که سابقه چندانی در فوتبال ندارند گیر افتاده است.

وی ادامه داد: بعد از عزل عزیزی خادم توسط هیات رئیسه  به جای اینکه آرامش به فوتبال برگردد هر روز شاهد اتفاقاتی بدی در هیات رئیسه هستیم که شایسته فوتبال کشورمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی وارد فوتبال  شدند که هیچ سابقه درخشان و خوبی در این رشته نداشتند. این افراد با تصمیمات غلط خود به همه جا رسیدند.

بازیکن سابق تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس گفت: واقعا جای تاسف است برای این فدراسیون. برخی افراد در این مجموعه با گرفتن حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی نشان دادند که فقط به دنبال سوء استفاده هستند. این افراد به اسم فوتبال به همه جا رسیدند و بهتر است که خودشان کنار بروند و مجمع فدراسیون با یک تصمیم و اتحاد کامل این افراد را  از فوتبال دور کنند. از زمانی که گفته شده قرار است نهادهای نظارتی ورود کنند وضعیت بهتر شده و آقایان یکی پس از دیگری در حال برملا کردن  اسرار و سوءاستفادهای یکدیگر هستند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد شرایط این روزهای فوتبال ساحلی گفت: همانطور که گفتم فدراسیون فوتبال بلاتکلیف است و به نظر می رسد پولی در اختیار ندارد، چگونه می‌توان از فدراسیونی که شرایط اقتصادی و مالی خوبی ندارد  توقع داشت و درخواست کمک به فوتبال ساحلی کرد. برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی به هزینه نیاز دارد. برای من فرقی ندارد که در فوتبال یا فوتبال ساحلی حضور داشته باشم همه می داننده  من در سال 2011 به عنوان سرمربی  تیم ملی فوتبال ساحلی با دست خالی جام قهرمانی در آسیا گرفتم.

داداش‌زاده در ادامه تصریح کرد: هیأت رئیسه فدراسیون خود باید پاسخگوی عملکردشان باشند که آیا کارهایی که تا به امروز انجام داده‌اند درست بوده یا خیر؟ بنده به عنوان پیشکسوت ملی حق دارم بدانم در فدراسیون چه خبر است. در حال حاضر با مصاحبه‌هایمان فقط داریم افرادی که اصلا هویتی در فوتبال ندارند را‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنیم این افراد با حضور در فدراسیون، برای انتخابات شورای شهر و مجلس  خود را آماده می‌کنند و متأسفانه هر کاری که به صلاح خودشان هست را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهند.

وی همچنین در مورد هفته 26 لیگ برتر فوتبال گفت: این هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌ باید به فوتبال پاک نامگذاری کرد. قبل از برگزاری بازی‌های پرسپولیس -ذوب آهن و پدیده - استقلال در فضای مجازی و در رسانه‌ها مطرح شده بود که امکان تبانی وجود دارد اما همانطور که همه دیدند فوتبال پاکی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سوی این تیم‌ها شاهد بودیم و باید به این باشگاه‌ها تبریک گفت. هیچ مربی و باشگاهی دوست ندارد اعتبار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سؤال ببرد. شاگردان تارتار جوانمردانه مقابل پرسپولیس بازی کردند و بازی استقلال و پدیده تا دقایق پایانی با تساوی همراه بود که در نهایت استقلال توانست در ثانیه‌‌‌‌‌‌‌های آخر گل پیروزی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثمر برساند، پس باید به این تیم ها برای این بازی جوانمردانه تبریک گفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزاد بهزاد داداش زاده منافع هیات رئیسه فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند