Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: قصور ۱۵ هزار میلیاردی که باید برای درآمد معادن در اختیار دولت قرار می‌گرفت و ترک فعل دولت گذشته بود با پیگیری‌های انجام‌شده وصول شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی کامیار عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به حرکت جدید دولت در اصلاح ارز و عادلانه‌کردن نظام توزیع یارانه‌ها اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستیم همکاری کنیم تا این حرکت بزرگ به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهداف یارانه این است که عادلانه به‌دست مردم برسد، افزود: طرح اصلاح ارز حرکتی بزرگ و قدرتمندانه از طرف دولت است و ما هم اعلام کرده‌ایم که در دیوان محاسبات به‌دنبال این هستیم که این قضیه به نتیجه نهایی و مطلوب برسد.

دادستان دیوان محاسبات کشور با اشاره به نحوه برخورد دیوان محاسبات با تخلفات  عنوان کرد: این دیوان در حرکت جدید خودش هم به‌دنبال پیشگیری‌هاست و جدیت برای برخورد با تخلفات را نیز دارد.

احضار یکی از مدیران زرند به دادسرا به دلیل ترک فعل و تضییع حقوق عامهبرخورد سازمان بازرسی با ترک فعل‌ در اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی"سیاست‌زدگی" علت ترک فعل برخی از دستگاه‌های اجرایی استان گیلان است

وی با بیان اینکه متخلفان تنها نام خود را تخریب نمی‌کنند، بیان کرد: دود تخلفات آن‌ها به چشم همه ما می‌رود، بنابراین برخورد با متخلفان در دیوان محاسبات به‌صورت جدی مطرح است.

کامیار با اشاره به اولویت‌بندی در رسیدگی به تخلفات گفت: در این رابطه پرونده‌های مهم سریع‌تر رسیدگی می‌شود و دیوان محاسبات در رسیدگی به مسائل معیشتی مردم جدی است، به‌طوری‌که سال گذشته 20 نفر انفصال از خدمات دولتی را داشتیم.

دادستان دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: هیئت‌های مستشاری این دیوان در رابطه با کسر حقوق و مجازات‌های دیگر نسبت به سال گذشته بسیار جدی بوده‌اند.

کامیار با بیان اینکه دیوان محاسبات در مورد ترک فعل‌ها جدی است، اظهار داشت: قصور 15 هزار میلیاردی که باید برای معادن در اختیار دولت قرار می‌گرفت ترک فعل دولت گذشته بود که با پیگیری‌های انجام‌شده وصول شد.

وی با اشاره به توضیحاتی در رابطه با جرائم پرونده‌ها افزود: عدد وصولی برای بازگشت به خزانه با توجه به فعالیت مضاعف دیوان محاسبات در سال گذشته دو برابر شده بود.

دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان تخلفات مالی ادارات استان‌ها، عنوان کرد: معمولاً استان‌ها سهم تخلفات کمتری دارند و تمرکز دیوان بر مسائل مرکز، شرکت‌ها و دستگاه‌های بزرگ است.

وی بیان کرد: استان لرستان مقام خوبی در حوزه پیشگیری از وقوع تخلفات دارد و ما هم به‌دنبال این هستیم که بودجه‌ها برای هر استان هزینه شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان دیوان محاسبات کشور ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!

به گزارش خبرآنلاین در ادامه این پیام آمده است: 

دیوان کیفری بین‌المللی صلاحیت دارد و ایالات متحده آمریکا هیچ توجیهی مطابق حقوق بین‌الملل ‌ندارد تا دیوان و مقامات آن را بهانه‌ خروج از اختیارات خود تحریم‌ کند! 

در سال ۲۰۲۱،  شعبه پیش‌دادرسی دیوان - با اکثریت آراء - رأی بر این داد که دولت فلسطین یکی از کشورهای عضو اساسنامه رم است؛ که دولت فلسطین به درستی با پیوستن به اساسنامه رم به دیوان صلاحیت سرزمینی اعطا کرده؛ و اینکه صلاحیت سرزمینی دیوان به سرزمین‌هایی که از سال ۱۹۶۷ توسط اسرائیل اشغال شده‌اند، یعنی غزه و کرانه باختری، از جمله بیت‌المقدس شرقی، اِعمال می‌شود!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901256

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است