Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:22:25 GMT

تجلیل از 3 کانون فعال اردبیل در «رویداد ملی فهما»

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۸۳۸۵

تجلیل از 3 کانون فعال اردبیل در «رویداد ملی فهما»

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل، شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ۳ کانون از استان اردبیل به جهت فعالیت‌های ممتاز در رواق‌های مختلف «رویداد ملی فهما» فردا طی مراسمی تجلیل خواهند شد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا تعداد کانون‌های فرهنگی، هنری ممتاز در «رویداد ملی فهما» را افزایش دهیم تا استان اردبیل در حوزه‌های فرهنگی جلوه‌های بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل تصریح کرد: بدون شک کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل بازوی بالندگی مساجد محسوب می‌شوند که جهت رشد هرچه بیش‌تر این کانون‌ها تلاش خواهیم کرد.

آمون، ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، فعالان کانون‌های مساجد اردبیل با ایجاد جاذبه‌های فرهنگی و هنری برای جذب نوجوانان و جوانان در مساجد گام برمی‌دارند.

وی گفت: فعالان کانون‌های مساجد از ابتدای سال‌جاری، همزمان با ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی خود آغاز کرده‌اند و این فعالیت‌های در طول سال به‌صورت تخصصی‌تر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون های مساجد کانون های مساجد اردبیل رویداد ملی فهما مدیر کانون های مساجد استان اردبیل کانون های مساجد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا