Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید سجادی امروز جمعه در حاشیه مسابقات دو صحرانوردی در باشگاه انقلاب، اظهار داشت: از بانیان این مسابقات تشکر می‌کنم. امروز شاهد جمع قابل توجهی از پیشکسوتان و علاقمندان برای تشویق افراد بودیم که فضای بسیار خوبی را درست کردند. این مسابقات برای ترویج فرهنگ دویدن به خصوص استقامتی بسیار مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودم هم بسیار مشوق بودم که این مسابقات برگزار شود. خودم هم در اینجا دویدم و مسیر بسیار سختی است. این روزها هم مردم بعد از دوران فروکش کردن کرونا نیاز دارند ورزش کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست داشت در این مسابقات بِدَوَد، گفت: واقعیت این است که پشیمان شدم با لباس شخصی آمدم. اگر می‌دانستم با پیشکسوتان حتی برای دور همی که شده، می‌دویدم. 

سجادی در مورد صحبت با پیشکسوتان بیان کرد: در مورد مباحث زیادی صحبت شد. همه در گوش من می‌گفتند که دو و میدانی استان ما را دریاب. صحبت‌هایی که پیشکسوتان کردند، حاکی از این است که دو و میدانی کشور خیلی کار دارد. ظاهرا یک سری اتفاقاتی در این مورد افتاده که باعث نگرانی آن‌ها شده است. با رییس فدراسیون دو و میدانی بارها جلساتی داشتم و نکاتی را هم به او گفتیم. در مورد امکانات، پیست‌ها و حتی کفش‌های میخی نیز با من صحبت کردند. انتظار از من بالاست. 

وزیر ورزش ادامه داد: دو و میدانی باید به شهر و بین مردم بیاید. امکانات صحرانوردی در کشور ما خیلی موجود نیست و بیشتر از جاده می‌توان استفاده کرد. بارها این موضوع را تاکید کردم. دو و میدانی برای انواع تیپ‌های مردم رشته دارد. المپیک مدال‌های زیادی در این رشته دارد. این از خواص دو و میدانی است. جزو برنامه‌های مهم ما این است که دو و میدانی را در مردم رواج دهیم. زمینه همگانی شدن آن نیز فوق‌العاده است. 

وی عنوان کرد: از ناراحتی‌های پیشکسوتان اطلاع کافی دارم. آن‌ها دوست دارند مسابقات بین‌المللی برگزار شود. دونده‌ها پول کمی از این رشته بدست می‌آورند. باید نحوه برگزاری لیگ‌ها تغییر پیدا کند و دو و میدانی شناسانده شود. 

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا تعویق بازی‌های آسیایی به نفع ورزش کشورمان شد یا نه، گفت: باید کارشناسی شود. فدراسیون‌ها برنامه‌ریزی کردند و تقریبا کسی از شنیدن این خبر خوشحال نشده است. رییس ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس هستم و از جزییات به طور کامل خبر دارم. آمادگی کامل از نظر امکانات داشتیم. به نظر این یک شوک مایوس‌کننده بود اما میزبان تصمیم به این کار گرفته و نمی‌توان کاری کرد. باید این تعویق را به فرصت تبدیل کنیم.   

   

برچسب‌ها حمید سجادی فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی بازی های آسیایی 2022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی حمید سجادی فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی بازی های آسیایی 2022 بازی های آسیایی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد