Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با دعوت همگان با تقوای الهی و گرامیداشت سالروز لغو کاپیتالسیون اظهار داشت: ‌این امر اولین جرقه انقلاب، فریاد بیدار و هوشیار کننده و حرکت استکبار و استعمار ستیز حضرت امام(ره) بود و اکنون ملاک و اصول کلی انقلاب راه امام و خط‌ مشی مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائینی خاطرنشان کرد: برخی در داخل کورکورانه بوق و بلندگوی دشمنان هستند و جنگ نیابتی انجام می دهند باید به این افراد بگوییم اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و طبق یک شهروند و یک ایرانی مصلحت مملکت و کشور خودرا درنظر بگیرید و به دنبال رضایت دشمن اجنبی نباشند.

وی افزود: منافقین درفضای مجازی با ساخت فیلم و کلیپ مطالب غیر انقلابی پخش می‌کنند، هیچ ایرانی حق باز ارسال این مطالب را ندارند چون با دست خودمان به جنگ تبلیغاتی دامن می‌زنیم و آثارسو آن به خودمان برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

خطبیب جمعه کرج : جراحی یک مقدار درد و دوران نقاهت دارد؛ باید تحمل کنیم / دستگاه قضا با برهم زنندگان نظم اجتماعی که به خیابان می آیند، برخورد کند

روایت خبرگزاری فارس از شعار نمازگزاران جمعه تهران علیه روحانی و جهانگیری

وی افزود: بسیاری از کشورهای اسلامی عربی دچار انحراف شدند اما با بصیرت مقام معظم رهبری و مردم دیدگاه انقلاب اسلامی ایران از خط استکبارستیزی خارج نشد.

لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مردمی شدن یارانه‌ها گفت: حذف یارانه عبارت درستی نیست بلکه به صورت هوشمند رانت خواری و فساد حذف و این مبلغ به دست مصرف کننده می رسد همچنین از ورود کالای اساسی به بازار آزاد خودداری می شود که به نفع ملت و مملکت است.

امام جمعه ساری یاد آور شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ،دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد همه باید کمک کنیم از دولت و این طرح حمایت کنیم و از همراهی با آشوبگران‌که هدفشان ایجاد فتنه در جامعه خودداری کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط مانند تعزیرات بر نرخ بازار نظارت داشته باشند و با متخلفان اقتصادی برخورد جدی داشته باشند تا دشمنان از این فضا سو استفاده نکنند.

217

کد خبر 1630777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست