Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:34:38 GMT

معاون استاندار قم: برخورد لازم با مدیر خاطی صورت گرفت.

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۳۹۸

معاون استاندار قم: برخورد لازم با مدیر خاطی صورت گرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به برخورد صورت گرفته با این فرد خاطی افزود: هرچند مدیر مذکور توجیهاتی را هم در رابطه با استفاده از خودرو دولتی بیان داشت لیکن به خطای خود معترف و عذرخواهی نمود. 

وی با اشاره به قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیرضرور و جلوگیری از تجمل گرایی و آیین نامه اجرایی چگونگی استفاده از خودروهای دولتی بیان نمود: طبق قانون استفاده از خودروهای دولتی توسط مقامات ادارای مجاز در ماده 3 آیین نامه مذکور و با اخذ برگ ماموریت امکان پذیر بوده و در غیر ساعات اداری نیز بدون داشتن برگ مأموریت ممنوع بوده و هر گونه استفاده از این خودروهاخارج از قوانین مربوط و مقررات آیین‌نامه در حکم تصرف غیر مجاز در اموال دولت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی با اشاره به تفسیر برخی از مدیران در خصوص اینکه خودرو در اختیار مدیر می باشد گفت: اینکه خودرو دولتی در اختیار یک مدیر قرار می گیرد به منزله استفاده شخصی از آن نیست بلکه خودرو برای انجام ماموریت های اداری بوده و قرار نیست خانواده مدیران نیز از آن بهره برداری نمایند. 

معاون استاندار قم افزود: قانون ، نیروی انتظامی را موظف نموده تردد خودروهای‎‎ دولتی را نیز مشابه سایر خودروها در داخل شهرها و جاده‌های کشور کنترل و نظارت نموده و آنهایی را که فاقد برگ مأموریت هستند را به اداره کل اقتصاد و دارایی معرفی نماید و اداره کل مذکور نیز پس از موضوع را به هیئتهای رسیدگی به تخلفات اداری منعکس نماید.

وی گفت: باتوجه به دستور استاندار، موضوع استفاده صحیح از امکانات دولتی را با جدیت بیشتری دنبال نموده و در دولت مردمی به هیچ عنوان چنین رفتارهایی را که با شعارها و اهداف دولت سیزدهم سازگاری ندارد نمی پذیریم و با متخلفین برخورد لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مهدی قریشی معاون استاندار مدیر متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم

یکی از روش هایی که برای متوقف کردن خودروهای خاطی و سارقان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ریل هایی است که کف خیابان پهن می شوند و با شیوه های مختلف خودرو را متوقف می کنند. یکی از این ریل ها با استفاده از توری، لاستیک خودروی خاطی را قفل کرده و موجب توقف آن می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند