Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در استان مفاخر فرهنگی، ورزشی و علمی زیادی داریم که می‌توانیم در مکان‌های مختلف از جمله معابر این مفاخر را به مردم معرفی ‌کنیم و شهرداری‌ها باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس‌خیابانی  در پنجمین نشست توسعه شهری زاهدان اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم در حفظ و نگهداری معابر و زیرساخت‌های محلات کوشا باشند چرا که شهرداری اعتبار زیادی را صرف بهسازی معابر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هشت اکیپ عمران در شهرداری زاهدان شروع به کار کرده‌اند، گفت: عملیات اجرای ترمیم نوار حفاری با اولویت محورهای ضروری، آغاز شده است. با توجه به انجام زیرسازی و آماده‌سازی زمین چمن شهرک جهاد در حال حاضر عملیات بتن‌ریزی و فنس‌کشی آن به اتمام رسیده و آماده نصب چمن مصنوعی است.

تصویر واقعی سیستان و بلوچستان با تولیدات رسانه‌ای به مردم مخابره شودزنگ خطر خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان/ آبفا برای کاهش آثار بی آبی برنامه‌های متعدد داردروایت تسنیم از درد بیکاری و محرومیت در منطقه سیستان/ چشم‌انتظاری مردم برای فعال شدن بازارچه‌های مرزی+فیلم

وی با بیان اینکه ما در استان مفاخر فرهنگی، ورزشی و علمی زیادی داریم که می‌توانیم در مکان‌های مختلف از جمله معابر این مفاخر را به مردم معرفی ‌کنیم و شهرداری‌ها باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند، تاکید کرد: پروژه‌ها باید با سرعت بیشتری اجرایی شود چرا که مردم نمی‌توانند زمان زیادی منتظر بمانند.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند شهر را زیبا کند بنابراین همه مردم باید کمک کنند و در حفظ و نگهداری محلات خود کوشا باشند، ادامه داد: شهرداری محل‌هایی را برای جمع‌آوری نخاله تعبیه کند و اگر کسی زباله‌ها را در مکانی غیر از مکان‌های تعبیه شده رها کند باید با وی برخورد شود. تمیز نگه داشتن معابر باید مورد توجه شهرداری باشد و اگر کسی زباله را در معابر رها کند باید 10 برابر آن را جمع‌آوری کند.

انتهای پیام/393/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه