Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای نخستین‌بار در بیمه ایران یکی از بانوان همکار به عنوان بالاترین مقام اجرایی بیمه استان منصوب شد. مهدیه ساعدی که پیش از این رییس شعبه زاهدان بود، با حکم حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به سمت سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران استان پهناور سیستان و بلوچستان منصوب شد.

در مراسم معارفه ایشان که با حضور حسن شریفی برگزار شد، مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی با اشاره به اینکه در راستای سیاست‌های دولت مردمی و با هدف تکریم مقام والای زن در نظام تصمیم گیری شرکت این انتصاب صورت گرفته است، افزود: انتخاب «ساعدی» اولین قدم برای هموار نمودن مسیر صعود و ترقی سازمانی بانوان همکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس هیأت مدیره بیمه ایران در ادامه اضافه کرد:به دلیل تدابیر و تلاش‌های قابل ستایش «راستگو» مدیر کل قبلی استان، فضای همدلی خوبی میان همکاران بوجود آمده است و همین موضوع وظیفه و رسالت مدیرکل جدید را سنگین‌تر از قبل می‌نماید.

بنا به این گزارش، حمایت‌های همه جانبه از مدیر منصوب شده نیز از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید مدیر عامل بیمه ایران قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، راستگو در سخنانی، ضمن سپاسگزاری از حضور مدیرعامل و هیات همراه در استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه این اولین بار است که مدیرعامل در این استان حضور پیدا می‌کنند، گزارشی از عملکرد خود در زمان تصدی ارائه کرد.

در ادامه مراسم، ساعدی نیز در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد مدیریت ارشد شرکت، حفظ و ارتقای افتخارات بیمه ایران در استان را با همدلی همکاران وظیفه اصلی خود برشمرد و گفت: از همه همکاران تقاضا دارم با اتکا به انسجامی که وجود دارد تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف والای سازمانی مبذول دارند.

این مراسم با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی وهماهنگی امور­­استان­ها، شعب و نمایندگی ها، متقی پور سرپرست اداره کل پشتیبانی، مونسان سرپرست اداره کل دفتر هیات مدیره و در سالن اجتماعات ساختمان اداره کل بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

روابط عمومی بیمه ایران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 سیستان و بلوچستان بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد