Web Analytics Made Easy - Statcounter

اره پروفیل بر یکی از انواع ابزار برقی و شارژی محسوب می شود. وظیفه اصلی این محصول برش پروفیل میباشد و وسیله ای بسیار پر کاربرد است. ساختار بدنه پروفیل برها از یک گیره نگه‌دارنده و یک بازوی متحرک که بر روی آن موتور و دیسک برشی قرار می‌گیرد تشکیل شده است. اره‌های پروفیل بر به دلیل سهولت در جابه‌جایی و امنیت و قدرت بیشتر آن‌هانسبت به فرزهای آهنگری کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که با اره پروفیل بر آشنا شدید بهتر است با انواع آن نیز برای خرید اره پرفیل بر توسن متناسب با نیاز خود نیز آشنا شوید. در ادامه با ابزار توسن 29 همراه باشید.

اره پروفیل بر از ابزاری است که در دسته ابزار برقی و شارژی جای دارد. این محصول وظیفه عملیات برش فلزات را بر عهده دارد. ساختار آن به گونه ای است که از یک گیره نگهدارنده و یک بازوی متحرک که بر روی آن موتور و دیسک برشی قرار دارد، تشکیل شده است. اره پروفیل بر انواع مختلف و با قیمت های متفاوتی دارد که می توانید آن را در بخش فروشگاه ابزار توسن 29 مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید.

در این دستگاه تیغه های برش وظیفه اصلی یعنی برق قطعات را بر عهده دارند که قطر آن ها در محدوده 300 میلی متر است و دارای 8.2 میلی متر ضخامت هستند. قطر این تیغه ها تا 410 میلی متر نیز می تواند باشد. اره پروفیل بر عموما در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این امر این است که این دستگاه به راحتی جابجای می شود و قدرت بالاتری نسبت به فرز آهنگری دارد. همچنین امنیت آن نیز بالاتر است.

گاهی ممکن است کار برش پروفیل ها بسیار سخت و خسته کننده باشد در این صورت استفاده از فرز آهنگری گزینه مناسبی نیست و می بایست از یک گزینه بهتر برای آن استفاده کرد. در این حالت استفاده از یک گزینه بهتر یعنی اره پروفیل بر بهترین انتخاب خواهد بود.

 

اره پروفیل بر چه کاربردی دارد؟

این اره در ابتدا تنها به عنوان یک دستگاه برش عمومی طراحی شده بود و طبیعتا در ابتدا نواقص های زیادی داشت. اما کاربرد و قابلیت هایی که این دستگاه دارد باعث شد مورد توجه بسیاری صنعت گران قرار بگیرد. تیغه های برشی که بر روی این دستگاه قرار دارند وظیفه برش فلزات را بر عهده دارند.

دستگاه پروفیل بر جزو ابزارآلاتی است که به وسیله ی آن عملیات برش بر روی فلزات انجام می پذیرد. بدنه ی پروفیل بر ها از یک بازوی متحرک، که بر روی آن موتور و دیسک برقی قرار می‌گیرد و یک گیره ی نگهدارنده تشکیل شده است. به خاطر سهولت در جابجایی، قدرت و همچنین امنیت ایجاد شده در این دستگاه، این ابزار کاربردهای وسیعی مخصوصاً در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده است.

تیغه های برش در روی این ابزار، وظیفه ی برش قطعات کار را بر عهده دارند. که قطر آنها معمولاً به ۳۰۰ میلیمتر می رسد. در بعضی موارد که پروفیل های سخت را می خواهند برش دهند و کار برش آنها با فرزهای آهنگری بسیار سخت و دشوار است، باید حتماً از دستگاه پروفیل بر برای این منظور استفاده کنند. چون اره ی پروفیل بر عملیات برش سخت ترین پروفیل ها را به راحتی می تواند انجام دهد و این کار را در کمترین زمان ممکن به انجام می رساند.

 

راهنمای خرید اره پروفیل بر

در صورتی که می خواهید یک اره پروفیل بر بخرید، پیشنهاد می کنیم که این بخش را مطالعه کنید و برخی از نکات را هنگام خرید رعایت کنید. شما عزیزان برای خرید اره پروفیل و یا مشاهده قیمت می توانید به مجموعه ابزار توسن 29 مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قدرت ورودی موتور که بر حسب وات سنجیده میشود و هرچقدر که میزان آن بالاتر باشد این دستگاه از قدرت بالاتری در هنگام کار با اجسام سخت برخوردار است .

 نکته بعدی که باید در هنگام خرید دستگاه به آن توجه نمود تعداد دور و چرخش اره پروفیل بر است . یعنی اینکه صفحه گرد این دستگاه در دقیقه توانایی چند دور را خواهد داشت؟هرچقدر تعداد دور در دقیقه ، پروفیل بر بیشتر باشد نشان دهنده چالاکی بیشتر دستگاه می باشد . به طور مثال : 0-3000 دور در دقیقه

از دیگر نکات قبل از خرید این ابزاربرقی میتوان به ضخامت و قطر تیغه صفحه برش آن اشاره کرد . عموما پروفیل برهای مختلف و برندهای مختلف نسب به کارایی و کاربردهای آن دارای قطر تیغه های مختلفی هستند که بنا به استفاده خود باید در هنگام خرید به آن توجه کنید .

از دیگر اره هایی که در مجموعه ابزار توسن 29 عرضه می گردد می توان به اره افقی بر، اره زنجیری، اره عمود بر، اره فارسی بر، اره گرد بر و اره میزی اشاره کرد.

دریل گیربکسی

یکی از تفاوت های اصلی دریل گیربکسی توسن و دریل چکشی در مدل و تعداد چرخ دنده های درون ساختار آن ها می باشد. در دریل گیربکسی از تعداد چرخدنده های بیشتری استفاده شده است. یک محفظه مشخص در جلوی دستگاه وجود دارد که چرخدنده ها به صورت پله ای درون آن گذاشته می شود.

در واقع وجود تعداد بیشماری چرخ دنده به ما کمک می‌ کند تا نیروی گشتاور خروجی روی سه نظام را افزایش دهیم. اولین نمونه‌ های دریل گیربکسی که به بازار عرضه می شدند قابلیت تغییر سرعت نداشتند ، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان تولید دریل گیربکسی با سرعت متغیر برای ما فراهم شده است.

کاربرد دریل گیربکسی

دریل های گیربکسی با نصب بر روی پایه دریل به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و این قابلیت را دارد که سوراخکاری با قطرهای بیشتر را به آسانی انجام دهد. از آنجایی که سوراخکاری در اجسام سخت مانند فولاد و استیل نیازمند قدرت بالاتری است می توان از دریل گیربکسی استفاده کرد. این نوع دریل ها بهترین کارایی را به همراه دارند به همین دلیل به آن ها دریل قدرتی نیز گفته می شود. هنوز هم در بسیاری از کارگاه های صنعتی از این نوع دریل استفاده می شود.

اگر بخواهیم دریل های گیربکسی اولیه را مورد بررسی قرار دهیم این دستگاه ها مانند اتومبیل هایی بودند که فقط با یک سرعت ثابت حرکت می کردند و اگر دقیق تر بگوییم در واقع تنها یک دنده برای حرکت داشتد. اما دریل های گیربکسی چند سرعته نیز وارد بازار شد و تحولات عظیمی صورت گرفت.

تکنولوژی تغییر سرعت در اینگونه ابزارها شاید متاثر از پیشرفت در زمینه‌ی خودروسازی بود و امروزه دریل‌های گیربکسی عموما با دو سرعت ، یعنی دور کند و دور تند برای سوراخکاری‌های قدرتی و سرعتی طراحی می‌گردند.

طراحی یک دنده‌ی سه طبقه یا سه پله به صورت ثابت، و یک دنده‌ی دو طبقه یا دو پله که به صورت متحرک از طریق اهرم تغییر حالت هدایت می‌شود، این قابلیت را پدید می‌آورد تا کاربر به راحتی بتواند از اینگونه دریل‌ها در سورا‌خکاری‌های متفاوت ( قدرتی و سرعتی ) استفاده نماید. از دریل های گیربکسی می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

دریل گیربکسی برای سوراخکاری در فلز و کاشی مناسب است. در قدرت زیاد از این دریل ها برای سوراخکاری،قلاویز کردن یا باز کردن پیچ استفاده می شود. هنگامی که نیاز به سرعت بالا در سوراخکاری هستید می توانید از حالت سرعتی دریل گیربکسی استفاده کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: قرار می گیرد ابزار توسن بر عهده بر روی خرید اره تیغه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان