Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری و در راستای پویش «به حرمت علی (ع) می بخشم» با رضایت گرفتن از اولیا دما، تا کنون ۶ فقره قتل در استان به مصالحه ختم شده است، گفت: در سال جاری تلاش در جهت جلب رضایت از اولیای دم پرونده‌های استیذان قصاص و استفاده هر چه بیشتر از هسته‌های جهادی، مصلحین قرآنی و معتمدین محلی در امر سازش در دستور کار شوراهای حل اختلاف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس تاکید کرد: بی شک، تلاش بی شائبه و شبانه روزی در جهت مصالحه و سازش، نقشی ارزنده و اثربخش در مسیر حل و فصل دعاوی و اختلافات و نیز ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه دارد که این امر از مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد بوده که حاصل تلاش بی دریغ اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان است.

کد خبر 5489520

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری فارس سيد كاظم موسوي قصاص بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کالاهای اساسی مشهد گروههای جهادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان رضوی ایلام نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

او افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌ احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

کاووسی بیان کرد: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

او تصریح کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...