Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: گزارش گرانی خودسرانه برخی اقلام که ارتباطی به اصلاح ارز ترجیحی ندارد، به دست ما رسیده است‌. - اخبار استانها -

مرضیه یونسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تاکید بر اینکه تیم‌های بازرسی ونظارتی ما در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر در حالت آماده باش هستند، اظهار داشت: نحوه توزیع کالاهای اساسی با دقت رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ی با بیان اینکه از امروز شارژ کالاهای اساسی، به ویژه انواع روغن، در فروشگاه‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: براساس آمار جهاد کشاورزی، وضعیت تولید و توزیع مرغ هم خوب است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه امروز گزارشاتی از گرانی برخی کالاها مانند چای و برنج به دستمان رسیده که هیچ ارتباطی با 4 مورد اقلام گران شده توسط دولت، ندارد، گفت: با متخلفان برخورد قانونی می شود.

یونسی از کشف یک انبار احتکار 16 تن ماکارونی در همدان خبر داد و اظهار داشت: 2 تن روغن مایع هم کشف شده است.

وی افزود: کشف 8 تن روغن خوراکی، 13 تن روغن صنف و صنعت نیز از اقدامات همکاران ما بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: حذف ارز ترجیحی ‌به نفع مردم است‌/ نگرانی برای تامین ‌کالاهای اساسی نداریموزارت جهادکشاورزی: مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم/ نگرانی مرغداران از مازاد تولید تخم مرغ

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه 180 تن آرد یارانه‌ای صنف و صنعت از یک منزل مسکونی کشف شده، گفت: 24 کیسه شکر یارانه‌ای هم که عرضه خارج از شبکه داشت توسط همکاران ما کشف و ضبط شده است.

یونسی با تاکید بر اینکه اقلام کشف شده به سرعت در سطح بازار توزیع می‌شود، اعلام کرد: مردم هم می‌توانند گزارش و شکایات خود را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی 300000135 وتارنمای t135.ir اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در اسرع وقت به شکایات مردمی رسیدگی و اعلام نتیجه می‌شود، عنوان کرد: در ساعات اولیه صبح امروز 10 مورد گزارش مردمی داشتیم که در حال بررسی هستند.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند