Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:48:18 GMT

افزایش مشارکت مردم در پرداخت زکات فطریه به بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۹۳۴

افزایش مشارکت مردم در پرداخت زکات فطریه به بهزیستی

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مشارکت مردم در پرداخت زکات فطریه به بهزیستی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ وقف در سطح استان، مردم روزه دار اردبیل به میزان بیش از ۱۰ میلیارد ریال از فطریه خود را به اداره‌ها و مؤسسات تحت پوشش بهزیستی استان اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل در این امر خداپسندانه همیشه مشارکت چشم گیری داشتند، گفت: در روز عید فطر و در مکان‌های برگزاری نماز عید سعید فطر با استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار به تعداد ۱۷۰ صندوق، اقدام به جمع آوری زکات فطریه شد که میزان فطریه جذب شده نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: درآمد حاصل از مشارکت‌های مردم در اسرع وقت در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار گرفت.

رضایی همچنین از کمک بیش از ۱۵ میلیارد ریالی مردم خیر و نوع دوست استان در پویش «ضیافت مهربانی» خبر داد و گفت: این پویش برای یاری رسانی به خانواده‌های تحت پوشش در طول ماه مبارک رمضان به صورت بسته‌های غذایی، افطاری و کمک‌های نقدی همچون سال‌های گذشته در استان اردبیل اجرا شد.

وی بیان کرد: در پویش ضیافت مهربانی مردم خیر و نوع دوست استان تعداد ۱۴ هزار و ۶۴۹ پرس غذای گرم و تعداد ۳ هزار و ۳۴۷ بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش در اختیار اداره‌های بهزیستی و مؤسسات قرار دادند که این احسان ها در اسرع وقت در بین ولی نعمتان بهزیستی و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

کد خبر 5489606

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی اردبیل فطریه اردبیل کمک به نیازمندان اطعام نیازمندان مددجویان بهزیستی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد گروههای جهادی ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان رضوی بسیج سازندگی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی