Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: ما در شرایط مطهر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و در این نبرد و تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی که بر مردم مظلوم ایران تحمیل شده دچار غفلت‌ شده‌ایم.
وی ادامه داد: امروز دولت مردمی سیزدهم و در راس آن ریاست محترم جمهور زمانی که می‌خواهد تکلیف قانونی را اجرا کند مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان تصریح کرد: این اتفاق یک تکلیف قانونی بود و باید اجرا می‌شد و دولت‌ها حتی جرأت رفتن به این سمت را نداشتند و این اقدام دولت شجاعانه بود و در اوج مظلومیت این کار را انجام داد.

زنگانه گفت: ما خوشحالیم که در استان با حضور همه افراد آگاه و مردم هوشمندساز و کار اجرایی و مدیریتی هم‌افزا و منسجم، شرایط اجرای طرح با به بهترین نحو داریم.

* امروز بیش از هر زمان دیگری به اغناء‌سازی نیاز داریم/ هر جا شجره طیبه بسیج و سپاه را به میدان آمد اتفاقات مبارکی رخ داد

وی افزود: الگوی قرارگاه ۱۷ ربیع در قرارگاه شهید امانی بکارگیری شد و جانشین این قرارگاه فرمانده سپاه نینوا استان است چون همیشه هر جا که شجره طیبه بسیج و سپاه را داشتیم اتفاقات مبارکی رخ داد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اغناء‌سازی نیاز داریم.

زنگانه گفت: در استان گلستان در موضوع نهاده‌ها دستگیری زیادی داشتیم و چه کسی است که قبول نداشته باشد روش قبلی یارانه فساد ایجاد نمی‌کرد.

وی افزود: میزان مصرف دهک دهم به دهک اول برای گوشت گوسفند ۲۵ برابر بوده در گوشت گوساله هفت و نیم برابر در گوشت مرغ ۲ و هفت دهم برابر و در تمام اقلام دیگر چند برابر بوده است.

* در استان گلستان ۷۱۵ هزار نفر جزء سه دهک کمتر برخوردار هستند

استاندار گلستان گفت: در استان گلستان ۷۱۵ هزار نفر جزء سه دهک کمتر برخوردار هستند که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی به ازای مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شیر و لبنیات می‌گیرند.

وی افزود: یک میلیون و ۲۰۶ هزار نفر جزء دهک چهار تا ۹ هستند و باقی جزء دهک دهم هستند.

زنگانه تاکید کرد: یکی از برنامه‌های تمامی نامزدها در زمان انتخابات ریاست جمهوری همین اجرای هدفمندی یارانه‌ها بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: حتی قدرت خرید مردم برای این چهار کالا افزایش پیدا کرده و‌این باید برای مردم خوب تبیین شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار گلستان علی محمد زنگانه استاندار گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند

مهرداد بذرپاش به تلاش‌ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: رئیس جمهوری دستور داده‌اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می‌کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود؛ بنابراین گزارش، اسفند ماه سال گذشته هم بذرپاش با انتقاد به سیاست‌های صندوق خسارت‌های بدنی که از زیر مجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی است گفته بود: مقرر بود منابعی از صندوق خسارت‌های بدنی به منظور رفع نقاط حادثه خیز تأمین شود که تاکنون حتی یک ریال آن تأمین نشده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها