Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، استاندار، نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سرکشی به خانواده معظم ۸۱ شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان ارشد استان و اکیپ‌های مختلف در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز از خانواده‌های روحانیون شهید؛ یدالله تاجی، محمدحسین سرشاد، داریوش آذریان و علیرضا ابراهیمی با اهدای هدیه متبرک مقام معظم رهبری (چفیه)، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا تجلیل شد.

غلامعلی حیدری استاندار، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان و حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل خانواده‌های شهدای روحانی در شهرکرد و فرخشهر، یاد و خاطره رشادت‌های این شهیدان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید

اهدای هدیه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید عبداللهی

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با خانواده شهدای روحانی با اشاره به حضور فعال روحانیت در صحنه‌های مختلف، گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای روحانی یک کار نمادین است که ما یادمان نرود سر سفره شهدا اعم از روحانی و غیرروحانی نشسته ایم.

شهدا به گردن ما حق دارند و این دین باید ادا شود؛ وگرنه در پیشگاه پرودگار متعال مسئولیت ما سنگین خواهد بود.

امروز خون شهدا واقعاً پاسخ داده و به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه دار شده و هرچه جلوتر آمده ایم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی‌تر برخوردار شده است و به فضل الهی دشمنان انقلاب روز به روز ضعیف‌تر شده اند.

امروز قدرت‌های جهانی که یک روزی بعنوان قدرت شرق و غرب مطرح بودند از انقلاب و نیرو‌های مسلح و اسلام و مهدویت و آینده انقلاب اسلامی ما الگو می‌گیرند که همه این‌ها از برکات شهداست.

غلامعلی حیدری استاندار هم در حاشیه دیدار با خانواده روحانی شهید یدالله تاجی در شهرکرد، با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت ۸۱ شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته‌ای است که در ترویج معنویت و معارف پرچمدار بودند.

دوران دفاع مقدس، در یگان‌هایی که روحانیون حضور داشتند، حقیقتاَ متفاوت بودند و انسان‌های شجاع، معنوی، باصلابت در این یگان‌ها بودند که پیچیده‌ترین و سخت‌ترین موانع را به جان و دل می‌خریدند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز گفت: همانطوری که همه شهدای عزیز ما برای نسل‌های مختلف الگو هستند، قطع به یقین شهدای عزیز روحانی هم برای مردم ما الگو هستند.

چهارم خرداد کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم برگزار می‌شود و استان چهارمحال و بختیاری هم ۸۱ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام و پیروزی انقلاب تقدیم کرده که با توجه به جمعیت استان و تعداد محدود روحانیون این استان، عدد بسیار بالایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره ملی شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی شهدای روحانی شهید روحانی ولی فقیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه جهش تولید در دیم‌زار ها برای دومین سال با مشارکت ستاد فرمان اجرای امام (ره)کار خودش را آغاز کرد و جهش تولید گندم در دیم‌زارها اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حسین برزگر امروز_شنبه هشت اردیبهشت_ در همایش جهش تولید در دیمزارها و بزرگداشت روز گندم و نان در روستای امام قیس، اظهار کرد: در زمینه تولید گندم استان، با حضور ۴۰ هزار کشاورز، ۱۰ هزار ماشین‌آلات کشاورزی، ۱۲ هزار تن نهادهای کود شیمیایی و بیش از ۱۵ هزار تن بذر به عنوان گسترده‌ترین ساز و کار اقتصادی تولیدی بخش کشاورزی است.

وی افزود: در دنیا بیش از ۶۰ درصد غذای تولیدی از آب سبز یا آب باران است و در کشور و به تناسب در استان این مقدار کمتر از ۲۰ درصد است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برنامه جهش تولید در دیم‌زارها برای دومین سال با مشارکت ستاد فرمان اجرای امام (ره) کار خودش را آغاز کرد، جهش تولید گندم در دیم‌زارها سال گذشته در مساحتی نزدیک به ۳۰ هزار هکتار اجرایی شد و در سال‌جاری این مقدار به دو برابر یعنی ۶۰ هزار هکتار خواهد رسید.

برزگر افزود: در این طرح توزیع ۶۵ ماشین‌آلات کشاورزی پیشرفته کشت مستقیم، توزیع متنوع بذری و تخفیفات بیمه‌ای از ثمرات این طرح بود.

کد خبر 748426

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری