Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@01:53:40 GMT

مدیر اجرایی یوونتوس مذاکره با پوگبا را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۴۹۱

پل پوگبا در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و گفته می شود گزینه خط هافبک یوونتوس است.

مدیر اجرایی یوونتوس، مائوریتزیو آریوابنه هر گونه مذاکره با مدیربرنامه پل پوگبا برای جذب این هافبک را تکذیب کرد.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، مائوریتزیو آریوابنه در صحبت های اخیر خود در مورد پل پوگبا، مذاکره برای جذب این بازیکن را تکذیب نمود و اعلام کرد جلسه با مدیربرنامه این هافبک فرانسوی به منظور صحبت در مورد سایر بازیکنان تحت قرارداد این مدیربرنامه از جمله مویزه کین و پلگرینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریتزیو آریوابنه در مورد جلسه با مدیربرنامه پل پوگبا گفت:

پوگبا بازیکن منچستریونایتد است، بنابراین من به او و تیمش احترام می گذارم. آژانسی که پوگبا تحت قراردادش است، بازیکنان دیگری چون کین و پلگرینی را نیز در اختیار دارد و ما معمولاً با هم ملاقات می کنیم. پوگبا اصلاً موضوع جلسه امروز نبود.

با این حال و با وجود تکذیب مائوریتزیو آریوابنه، به گزارش رومئو آگرستی، در جریان جلسه امروز یوونتوس و اطرافیان پل پوگبا، بیانکونری به شکل ملموسی به جذب این هافبک علاقه نشان داده است. پل پوگبا برای تصمیم گیری به زمان نیاز دارد و می خواهد تمام گزینه های موجود را ارزیابی کرده و سپس تصمیم بگیرد. هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائوریتزیو آریوابنه پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ابوالفضل رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدیویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.» این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم