Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری در دیدار با بازاریان و جمعی از مسئولان ضمن تاکید بر حفظ منافع و حقوق شهروندان گفت: مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز باید آموزش‌های لازم و نحوه صحیح بازرسی را به بازرسان خود ارائه کنند تا علاوه بر حفظ حقوق مردم، احترام کسبه نیز حفظ شود.

وی گفت: بازاریان موفق جز سرمایه‌های شهرستان هستند، همکاری لازم از طریق نهاد‌های مختلف در راستای ورود و ترخیص مایحتاج مردم نیز با بازاریان خواهد شد و بازرگانان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه بازاریان نیز ضمن اعلام پر بودن انبار و ذخایر کالا‌های اساسی شهرستان تاکید کردن هیچ کمبودی در تامین مایحتاج شهروندان وجود ندارد و اقلام مورد نیاز مردم به وفور در سطح فروشگاه‌های شهرستان یافت می‌شود.

همچنین برخی از مشکلات بازاریان و نحوه ثبت موجودی کالا‌ها در سامانه جامع انبار‌ها مطرح و با حضور مسئولان مربوطه هماهنگی‌های لازم برای تسهیل امورات انجام گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسان اصناف فرمانداری مهاباد اتاق بازرگانی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی


به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.


 این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود