Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@22:44:13 GMT

معروف ترین تولیدکنندگان محصولات کودک

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۱۸۵۱

معروف ترین تولیدکنندگان محصولات کودک

 

یک نوزاد پس از بدنیا آمدن بخصوص در دو سال اول زندگی نیاز به کلی وسایل جورواجور دارد که برخی مختص به همین دوره از زندگی هستند و بعدها همگام با بزرگ شدن نوزاد دیگر استفاده ای نخواهند داشت مثل شیشه شیر ، پستانک ، شیرخشک و کلی وسایل دیگر که متناسب برای استفاده یک کوچولو ساخته گردیده اند . پیشرفت فناوری بشر منجر به ابداع و ارائه وسایل جدید برای راحت تر کردن زندگی انسان نموده که بازار خرید سیسمونی نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروزه شما وسایلی را در این بازار مشاهده می کنید که قبلترها فکرش هم بعید بود مثل دوربین مانیتور کننده کودک از راه دور یا دستگاه استریلایزر که وسایل تغذیه ای بچه را پاک می کند بجای روش قدیمی جوشاندن یا تاب های موزیکال برقی برای آرام کردن یا ماشینهای شارژی برقی که به زیبایی همانند خودروهای اصلی در سایز کوچکتر طراحی شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب میخواهیم شما را با نام آشناترین شرکت های تولیدکننده وسایل سیسمونی آشنا کنیم .

Chicco

شاید بتوانیم عنوان معروفترین اسم بازار را به او بدهیم . چیکو ایتالیا با محصولات بسیار گوناگون خود که از بدو تولد حتی تا 8 سالگی را شامل میشود بیش از 60 سال است که در این زمینه فعالیت دارد و برای خیلی از اقلام سیسمونی محصولی تدارک دیده است . حضور در بیش از 120 کشور میتواند گواهی بر فعالیت چشمگیر چیکو باشد . همانطور که گفتیم تنوع اقلام این مارک خیلی بالاست از انواع تخت خواب ، گهواره ، صندلی غذا ، کالسکه ، صندلی ماشین ، اسباب بازی های رنگارنگ ، شیشه شیر ، پوشاک در طرحهای بسیار زیاد و کلی وسایل دیگر که نام بردنشان هم طول خواهد کشید . شما اگر خرید سیسمونی داشته باشید به احتمال خیلی بالا حداقل یک نماینده از چیکو در لیست سیسمونی خود خواهید داشت البته توصیه ما برای خرید شیشه شیر یا مثلا خرید پستانک از این برند نیست چراکه در ادامه عناوینی محبوبتری در این دو حوزه برایتان نام می بریم ولی کارسیت یا کالسکه های چیکو میتواند انتخاب خوبی باشند که البته همه نیاز به تحقیق برای یک انتخاب مناسب دارند .

Drbrowns

این کمپانی آمریکایی نیز یکی از شناخته شده های سیسمونی فروشی هاست . بخصوص شیشه شیر نوزاد این برند با آن سیستم ضد نفخ مبتکرانه اش توانست خیلی موفق عمل کند و رضایت خاطر کارشناسان و مصرف کنندگان را پدید آورد و نام دکتر براونز را بیش از پیش سرزبانها بیندازد همچنین دیگر شرکتها را به تقلید از این روش واداشت . تنوع محصولات دکتر براونز به قدر چیکو نیست و این یکی سعی می کند خیلی تخصصی تر کار کند . و بیشتر روی مواردی همچون پستانک ، لیوان ، دندانگیر و وسایل کمک تغذیه ای کار کند . مهمترین محصولش هم که گفتیم برای خرید شیشه شیر حتما میتواند یکی از بهترین انتخابهای بازار باشد چراکه امتحان خود را بخوبی در این زمینه پس داده است .

MAM

این نام نمایند اروپا یا بهتر بگوئیم اتریش است که یکی از بهترین انتخابها برای خرید پستانک است البته یک رقیب جدی دارد که جلوتر بدان نیز می پردازیم . اگر از مام هم بخواهید خرید سیسمونی داشته باشید تقریبا" مثل دکتر براونز روی مواردی مشابه متخصص هست یعنی شیردوش ، شیشه شیر ، استریلایزر وسایل ، لیوانها ، دندانگیر و همان پستانک که گفتیم .

Medela

این یکی از کشوری ست که محصولات معدودی که می سازد را به بهترین شکل ایجاد می کند بله منظورمان سوئیس هست که به دقت و ظرافت در ساخته هایش مشهور است . مدلا در سیسمونی به بخش شیردهی طبیعی مادر مربوط می شود و شاید بتوان گفت بهترین سازنده شیردوش برای بانوان تازه فرزنده دار شده است چه مدلهای برقی یا انواع دستی .

Aveeno

گفتیم که در اقلام لیست سیسمونی محصولات متعددی قرار دارد که برخی اولویت بالایی دارند مثلا" شاید خرید پستانک برای همه ضروری نباشد ولی وجود چندین کالای بهداشتی مثل کرم لوسیون یا شامپو واجب است . محصولات مراقبت پوستی اوینو با الهام از طبیعت سعی در محافظتی نچرال برای پوست لطیف نوزاد دارد. ضد آفتاب های خوب برای کودکان یکی از محصولاتش است .

Graco

نمی شود صحبت از خرید سیسمونی کرد و نماینده ای برای بخش حمل و نقل بچه معرفی نکرد بخش خیلی مهمی که در آن چند وسیله مهم یعنی کالسکه ، صندلی خودرو و کریر را داریم . گراکو ایالات متحده با سابقه ای بس طولانی همچنان از پیشروهای این بخش از بازار است . ببینید یکسری وسایل لیست بارداری و تولد کم هزینه تر هستند مثل خرید پستانک که شما زود میتوانید به جمع بندی درباره آنها برسید البته که کیفیت شان کاملا" مهم است اما وسایل بزرگ و هزینه بری چون کالسکه نیاز به تحقیق مفصلی دارد تا محصول خوبی تهیه کنیم . پس ما نامهایی را به شما معرفی میکنیم که میشود گفت بهترینها را می سازند و محصول بد تقریبا" ندارند . در بخش جابجایی نوزاد هم گراکو در کنار دیگر اسم ها همچون ایونفلو یا چیکو معروف میتوانند مورد اعتمادترین ها باشند .

Johnsons

یکی دیگر از شرکتهای بسیار معروف و قدیمی سازنده وسایل بهداشتی بخصوص برای کودکان جانسون آمریکاست که سابقه ای طولانی و درخشان در تولید شامپو و روغن بچه دارد بطوریکه بسیاری از بزرگترها هم با محصولات آن آشنا هستند و شاید قدیم یا حتی حال استفاده نیز از آنها بکنند . بخصوص از شامپوهای معروف اش . جانسون این روزها در تحقیق و توسعه به پیشرفت بسیار بزرگی رسیده بطوریکه در دوران کرونا یکی از کمک کنندگان بود .

Comotomo

این برند مانند دیگر اعضای لیست قدمت طولانی ندارد و استارت آپی نوظهور محسوب میشود اما در همین عمر کم توانست یک شیشه شیر فوق العاده طراحی و روانه بازار کند . فقط هم همین شیشه و یک مدل دندانگیر بچه می سازد . بدنه ای نرم سیلیکونی طور با دهانه ای بسیار گشاد که تمیزکردن اش را خیلی راحت میکند در کنار سرشیشه ای پهن مجهز به سوپاپ موثر ضدکولیک توانست عالی عمل کند . شاید در کشور ما کمتر با این محصول آشنا باشند اما توصیه میکنیم اگر بدنبال خرید شیشه شیر خیلی خوب هستید حتما سراغ کوموتومو را بگیرید . فقط کافیست سری به سایت جهانی آمازون بزنید و تعداد و کیفیت نظرات مشتریان را راجع به این محصول مشاهده کنید .

Philips Avent

یکی از خوش نام ترین های بازار سیسمونی که بصورت مخفف با نام اونت صدایشان می کنند این مارک است . محصولاتی زیبا و بسیار باکیفیت چندسالی ست در میان مصرف کنندگان ایرانی هم بخوبی جا افتاده است و گزینه اول خرید پستانک خیلی از خانواده ها بمانند دیگر نقاط دنیاست . اقلام تولیدی فیلیپس اونت شامل پمپ شیردوش ، دستگاه های استریل کننده ، لیوانها ، مانیتورهای صوتی تصویری و چندین قلم ریز و درشت دیگر هم میشود که همگی تقریبا" در زمره بهترینهای ردیف خود هستند . اونت از سالهای دور کیفیت خوبی داشت پس از خریداری شدن توسط فیلیپس نیز تخصص و تجربه این کمپانی بسیار بزرگ به داشته هایش اضافه شد و ترکیبی بسیار خوبی را رقم زد که نتیجه اش در تولیدات روانه بازار شده طی سالهای اخیر بخوبی مشهود است . همانطور که گفتیم مادران ایرانی نیز اکنون از مشتریان خوب این برند برای فرزندانشان هستند بطوریکه مدل نچرال اونت بسیار محبوب بوده و خیلی از والدین خرید شیشه شیر خود را از این مدل برمی گزینند .

Mustela

فرانسوی ها در تولید محصولات آرایشی بهداشتی ید طولایی دارند که در بازار محصولات کودک هم رخ نمایی میکنند . این روزها خانواده های ایرانی هم بخوبی با کیفیت تولیدات ماستلا آشنا هستند و این برند تولیدکننده کرم کودک در خرید سیسمونی اکثر مشتریان جایی برای خود باز کرده است . این سازنده محصولات مراقبت پوستی برای بچه ها با بیش از 70 سال سابقه بمانند دیگر رقیبش که جلوتر بدان اشاره کردیم از فرمولهای نچرال و گیاهی بیشتر بهره می برد .

در اینجا فقط سعی کردیم چند نام بزرگ بازار سیسمونی را بطور خیلی خلاصه برایتان نام ببریم که هر کدام مخصوص به دسته ای از وسایل باشند بی شک نام های متعدد و بزرگ بسیاری را همگی می شناسیم که ذکر همه آنها نیاز به مطلب طولانی تری خواهد داشت .

منبع: فردا

کلیدواژه: محصولات کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

به گزارش صدای ایران از ایسنا، فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.



با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟