Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز چهارشنبه به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با شهردار و کارکنان روابط عمومی این نهاد، افزود: دشمن با ناکارآمد جلوه دادن نظام می‌کوشد تصوری را القا کند که مدیران انقلاب اسلامی کفایت لازم را برای اداره کشور ندارند.

وی با یادآوری بیانات امام راحل در باره جایگاه تبلیغات، بیان کرد: دشمن با تبلیغات حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد، قدرت رسانه‌ای هالیوود قابل انکار نیست اما جبهه حق با همین ابزار کم در صورت بهره‌گیری درست و صحیح به واسطه سنت امداد خاص الهی، می‌تواند به توفیق دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشان با اشاره به آیه شریفه "وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ" اضافه کرد: بر پایه وعده الهی، اگر تلاش برای خدا باشد، پروردگار هدایتش را نصیب شما می‌کند و امکان تشخیص مسیر حق و باطل و محل خروج از بن بستها را پیش روی شما قرار می‌دهد.

وی با توصیه مسوولان و مدیران به بهره‌گیری از خلق و خوی نیک و پسندیده در برخورد با مردم، تاکید کرد: مسوولان باید با برخورد صمیمانه و استفاده از راه‌کارهای قانونی نسبت به گره‌گشایی مشکلات مردم اقدام کنند چرا که این مهم رضایت امامان  معصوم (ع) و خداوند سبحان به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تمجید از نگاه کلان شهردار کاشان و برخورداری از چشم‌انداز برای اداره این شهر گفت: این تفکر و روش را می‌پسندم و به دنبال مدیران و مسوولانی با این دید وسیع در منطقه هستم.

وی مهم‌ترین جایگاهی که می‌تواند کارآمدی نظام را جلوه کند، شهرداری و عملکرد کارکنان آن دانست و گفت: خداوند متعال به مردم کاشان، لطف عطا فرمود که شورای شهر انقلابی این شهر،  شهرداری انقلابی را انتخاب کردند.

امام جمعه کاشان افزود: وقتی فردی وارد شهری می‌شود، جدا از باطن به شهر که نگاه و پیامی که از آن درک می‌کند این است که مبانی انقلاب اسلامی در آن دارای ارزش است.

همه ساله از ۲۷ اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته به عنوان هفته روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی امام جمعه کاشان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی امام جمعه کاشان کاشان روز ارتباطات و روابط عمومی امام جمعه کاشان کاشان امام جمعه کاشان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم