Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ با نمایش ۸ فیلم کوتاه در سینما سپیده آغاز به کار می‌کند.

بر این اساس، جشنواره «سایه» روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه در سینما سپیده و روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خردادماه) در موزه هنرهای معاصر تهران میزبان علاقمندان به سینما و فیلم کوتاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر نمایش فیلم‌ها، ۶ نشست تخصصی مرتبط با فیلم کوتاه نیز برگزار خواهد شد که برنامه آنها به شرح زیر است:
* نشست «مالوی؛ سینمای عدم قطعیت» با حضور سعید قاسمی / پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۷ سینما سپیده
* نشست «چگونه ایده و فیلمنامه خود را به تهیه‌کننده ارائه دهیم؟» با حضور پویان صدقی / جمعه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۷ سینما سپیده
* نشست «پست پروداکشن در سینمای دیجیتال (مبانی اصلاح نور و رنگ)» با حضور فربد جلالی / شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۲ در موزه هنرهای معاصر تهران
* نشست «کارگاه عملی پرورش ایده به صورت گروهی» با حضور پدرام پورامیری و حسین دوماری / یکشنبه اول خرداد ساعت ۱۶ در موزه هنرهای معاصر تهران
* نشست «درباره تدوین (بررسی مشکلات دانشجویان در تدوین فیلم کوتاه)» با حضور پویان شعله‌ور / دوشنبه ۲ خرداد ساعت ۱۲ در موره هنرهای معاصر تهران
* نشست «کیارستمی؛ از نان و کوچه تا سینمای حرفه‌ای» با حضور نوید پوررضا / سه شنبه ۳ خرداد ساعت ۱۲ در موزه هنرهای معاصر تهران

برنامه نمایش فیلم‌ها نیز طبقه جدول؛ روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۱ در سینما سپیده و روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خردادماه) در سه نوبت ۱۲ تا ۱۴، ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶ تا ۱۸ در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران روی پرده می‌روند. این فیلم‌ها همچنین از پلتفرم «ودیو» قابل تماشا هستند.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» ۲۹ اردیبهشت تا ۴ خردادماه ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

کد خبر 5493615

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه موزه هنرهای معاصر تهران پدرام پورامیری سعید قاسمی تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره فیلم کن کارگردان تئاتر سینمای مستند تئاتر شهر سازمان سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی اداره کل هنرهای نمایشی سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر سریال ایرانی موزه هنرهای معاصر تهران سینما سپیده فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت