Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان از حمایت مادی و معنوی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا که مرتبط با حوزه‌های مأموریتی این پلیس هستند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان به منظور بهره‌برداری از ابتکارات و خلاقیت‌های دانشجویان و تعامل هرچه بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی درنظر دارد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای مرتبط با حوزه‌های مأموریتی خود که از سال ۱۴۰۰ به بعد تدوین شده‌اند، حمایت مادی و معنوی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این خصوص ۱۷ موضوع پایان‌نامه و رساله دکترا تهیه شده است، افزود: موادمخدر و معتادان متجاهر، اقتصاد موادمخدر، موادمخدر و فضای مجازی، مدل‌های دینامیکی مقابله با عرضه و توزیع موادمخدر، طالبان و کشت موادمخدر، موادمخدر صنعتی (شیشه افغانی)، اتباع خارجی و قاچاق موادمخدر، شخصیت‌شناسی مجرمان موادمخدر در ایران و منطقه، آسیب‌شناسی قوانین و لایحه پیشگیری از اعتیاد در ایران از جمله این عناوین هستند.

تماس با دفتر تحقیقات کاربردی پلیس مبارزه با موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان ادامه داد: اجرای سیاست‌های کلی نظام درخصوص مبارزه با موادمخدر، تکنولوژی و قاچاق موادمخدر، آنالیز و شناسایی موادمخدر، مشارکت‌محور شدن مبارزه با موادمخدر، مدیریت مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، شیوع‌شناسی اعتیاد در استان‌های کشور، آسیب‌شناسی قانونی شدن مصرف موادمخدر در جهان و پولشویی در قاچاق و ترانزیت موادمخدر از دیگر عناوین مربوطه هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارائه پایان‌نامه و رساله خود به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان، به آدرس میدان لاله، خیابان اردیبهشت مراجعه و در صورت وجود هرگونه ابهام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۳۰۴۶۵۵۵-۰۲۱، کارشناس دفتر تحقیقات کاربردی پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تماس حاصل نمایند.

کد خبر 576148

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان کشف مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر اعتیاد و مواد مخدر قاچاق مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر باند موادمخدر توزیع کنندگان مواد مخدر سوء مصرف مواد مخدر موادمخدر و اعتیاد پایان نامه دانشجویی حمایت از پایان نامه پایان نامه های تحصیلات تکمیلی پایان نامه برتر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها