Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@00:01:17 GMT

بختیاریان: صنعت چاپ و نشر در ۲ سال گذشته آسیب جدی دید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۰۹۵

بختیاریان: صنعت چاپ و نشر در ۲ سال گذشته آسیب جدی دید

یک شاعر و ترانه‌سرا گفت: در دوسال نبود نمایشگاه حضوری کتاب، صنعت چاپ و نشر آسیب جدی دید و مؤلفان را از فضای نشر کتاب دور کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کسری بختیاریان در ارتباط با برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب پس از غیبت دوساله، اظهار کرد: بابت حضوری شدن نمایشگاه پس از دو سال بسیار خوشحال هستم، زیرا اولین پیامد این ماجرا نمادی از کم شدن کرونا است، دومین پیامد آن انگیزه‌ای است که هرساله نمایشگاه برای ورود مجدد به فضای کتاب به ما می‌داد و در کنار آن دوستانمان را از جای جای ایران ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: صنعت چاپ و نشر، در دو سال برگزار نشدن نمایشگاه آسیب جدی دید و مؤلفان را از فضای نشر کتاب دور کرد.

شاعر کتاب «رفتستون» با اشاره به همزمانی برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی، گفت: با ایده همزمانی نمایشگاه حضوری و مجازی مخالف بودم، به‌عنوان مثال کتاب جدیدم با عنوان «رفتستون» به نمایشگاه مجازی نرسید و هنوز هم به سایت اضافه نشده است و ایرادهایی از این جنس در آن وجود دارد، اگر نمایشگاه مجازی را کمی قبل‌تر یا کمی بعدتر از بخش حضوری برگزار می‌کردیم بهتر بود.

به گزارش ایمنا، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

کد خبر 576270

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر مدیریت شهری سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران كتاب و كتاب خوانی نمایشگاه کتاب تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایشگاه حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!