Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات تبریز بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات تبریزبیانیه ای را منتشر کرد و اتفاقات ورزشگاه را نه منحصر به یک صحنه بلکه از بدو ورود این تیم به ورزشگاه دانست. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سنگ‌اندازی‌ها از همان زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که یحیی گل‌محمدی به همراه دستیارش عسگری مشغول بازدید زمین و کیفیت چمن بودند به سمت آنها سنگ پرتاب شد که به پهلوی عسکری برخورد کرد.

با شروع گرم کردن بازیکنان، فحاشی و پرتاب سنگ به سمت بازیکنان ادامه پیدا کرد و نمایندگان پرسپولیس به ناظر بازی تذکر دادند که بازیکنان تیم با شروع بازی در این شرایط امنیت ندارند.

پیش از آغاز بازی گل‌محمدی با توجه به محرومیت از حضور روی نیمکت، قصد داشت به جایگاه ویژه برود که همانطور که از ویدئوها و عکس‌ها مشخص است اینگونه با پرتاب اشیا و سنگ و آجر از سوی هواداران میزبان بدرقه شد! آن هم در شرایطی که نیروی انتظامی او را مشایعت می‌کرد.

 

به گزارش دانا؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ها پس از پایان بازی نیز در ورزشگاه باقی مانده و امکان خروج نداشتند. پرسپولیسی ها بعد از حدود دو ساعت از اعلام نیمه تمام ماندن بازی، هنوز در رختکن ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند.

پرسپولیسی‌ها منتظر بودند تا با متفرق شدن جمعیت و هواداران تبریزی از اطراف ورزشگاه و اتوبان منتهی به ورزشگاه شرایط برای خروج از ورزشگاه مهیا شود تا بتوانند ورزشگاه یادگار امام تبریز را به سمت فرودگاه ترک کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی