Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@02:56:23 GMT

رونمایی از «منتظر» در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۸۵۵

رونمایی از «منتظر» در نمایشگاه کتاب

«منتظر» جدیدترین اثر انتشارات شهید ابراهیم هادی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی شد. همچنین «پسرک فلافل فروش» پس از سال‌ها همچنان به عنوان کتاب پرفروش این انتشارات عرضه می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا غفاری، یکی از دست‌اندرکاران غرفه انتشارات شهید ابراهیم هادی، گفت: امسال در سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب ما هم در بخش مجازی و هم در بخش حضوری فعال هستیم و در هر ۲ بخش تمامی کتاب‌های انتشارات موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برای بخش حضوری نمایشگاه ما به طور اختصاصی یک کتاب را رونمایی کردیم، افزود: کتاب «منتظر»، خاطرات شهید محمود رفیعی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و جانباز ۹۰ درصد است که در نمایشگاه امسال رونمایی و با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه انتشارات شهید ابراهیم هادی در اواخر سال ۱۴۰۰ کتاب یاران ابراهیم را رونمایی کرد، ادامه داد: این اثر درباره چهل شهیدی است که پیرامون شهید ابراهیم هادی بودند و سبک زندگی و روش آن‌ها کاملاً مدل شهید هادی بود که در این دوره از نمایشگاه هم این کتاب مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی به استقبال از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال پس از ۲ سال تعطیلی استره کرد و افزود: با توجه به همزمانی نمایشگاه حضوری با بخش مجازی، از نمایشگاه و انتشارات ابراهیم هادی استقبال خوبی شده است. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از بخش مجازی خرید کنند، اما برای انتشارات ما شرایط فروش حضوری در غرفه خیلی بهتر و بیشتر بوده است.

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی با اشاره به پرفروش‌های این انتشارت در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، خاطرنشان کرد: فروش کتاب‌های مربوط به شهید ابراهیم هادی و کتاب «پسرک فلافل فروش» شهید ذوالفقاری بیش‌ترین استقبال را داشته است. همچنین کتاب «منتظرم» که تنها چند روز از رونمایی آن می‌گذرد، بدون اینکه تبلیغ خاصی شده باشد، به عنوان کتاب پرفروش ما به شمار می‌رود.

غفاری با بیان اینکه امسال انتشارات شهید ابراهیم هادی مجموعه کتاب‌های تجربه‌های نزدیک به مرگ را که پنج جلد است به خاطر موضوع خاص با تخفیف ویژه عرضه کرده است، گفت: این کتاب‌ها با تخفیف ۲۵ درصدی عرضه می‌شود. همچنین آخرین کتاب در زمینه تجربه‌های نزدیک به مرگ با عنوان «تقاص» در ۲۴ جلد به ارائه داستان تجربه نزدیک به مرگ و حق الناس می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه سی و سوم حدود ۹۰ عنوان کتاب آورده‌ایم، گفت: به خاطر شرایط کاغذ، حدود ۱۵ تا ۲۰ عنوان کتاب هنوز چاپ نشده است و گرانی کاغذ مشکلاتی را به همراه آورده است. همچنین در انتشارات شهید ابراهیم هادی به خاطر اینکه شهید هادی گمنام بودن را برگزیده بود، در کتاب‌های انتشارات نیز اسم نویسنده نوشته نمی‌شود و در جلد کتا‌ب‌ها عنوان گروه نویسندگان را می‌نویسیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معرفی کتاب انتشار کتاب نمایشگاه کتاب انتشارات شهید ابراهیم هادی عنوان کتاب کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی