Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس حاجی پور پیش از خطبه‌های نماز جمعه شمال غرب شیراز در آستانه  برگزاری  یادواره ۴ هزار شهید روحانیت در  چهارم خردادماه، گفت: عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس فرماندهان طلبه مثل شهید میثمی و زادانی دوشادوش فرماندهان در قرارگاه‌های مرکزی و وسط میدان نقش آفرین بودند.

او گفت: در زمان جنگ تحمیلی قریب به ۸۰ هزار طلبه و روحانی داشتیم که ۴ هزار شهید طلبه و روحانی  تقدیم انقلاب شد که استان فارس دارای  ۳۵۰ شهید روحانی و طلبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: نفش روحانیت در دفاع مقدس  علاوه برنقش جهاد و ترویج مکتب شیعه  صرفا ترغیب مردم به جهاد فی سبیل الله نبود و فرماندهانی از لشکر، گردان از طلاب و روحانیون بودند که در عرصه کار طلبگی به عنوان یک فرمانده حضور داشتند.

او گفت: عملیات  بیت المقدس در سوم خرداد، والفجر ۸ و کربلای ۵  که با نام عملیات‌های پیروز مندانه جنگ می‌توان نام برد فرماندهان طلبه مثل شهید میثمی و زادانی دوشادوش فرماندهان در قرارگاه‌های مرکزی و وسط میدان کار می‌کردندواین نشان از حضور این قشر در همه عرصه‌هاست.

حاجی‌‌پور گفت: سوم خرداد سالروز عملیات بیت غرور آفرین المقدس یادآور پیروزی رزمندگان بر نیرو‌های بعثی بود که صدام در یکی اظهارتش به ایرانی‌ها گفته بود اگر خرمشهر فتح شود کلید بصره را به شما خواهم داد.

او گفت: مسئولان نالایقی که در دوران تصدی مسئولیت با کم کاری در بدنام کردن نظام و روحانیت دشمن تراشی می‌کنند این  خود زمینه بدبینی در جامعه فراهم می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: دشمنان برای دور کردن مردم از نظام و دین با هر ابزاری به میدان آمده اند و از هر مسئله کوچک به اصطلاح از کاه یک کوه می‌سازند ودر این راه برای دورکردن مردم از  حاکمیت بدنبال زدن چندین ساختار هستند که یکی از آن‌ها قشر روحانیت است، روحانیتی که در ترویج وتبلیغ دین در جامعه نقشی بسیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ناحیه محمدرسول الله شیراز دشمنان نظام و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم