Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برنامه وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت سیزدهم در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، مدرسه خیرساز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و دیدار با فرهنگیان مهاباد از برنامه های یوسف نوری در سفر به مهاباد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، یوسف نوری روز جمعه در دیدار با فرهنگیان مهاباد به عنوان نماینده عالی رییس جمهور و هیات دولت در این شهرستان گفت: جلسات متعددی بین ۶ وزیر کابینه دولت طی روزهای گذشته برگزار و برای هفته آینده هم برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در مهلت قانونی، آیین نامه اجرایی رتبه بندی فرهنگیان را  ابلاغ و در احکام معلمان لحاظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اجرای طرح رتبه بندی پرداختی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود، ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی به دغدغه اصلی فرهنگیان تبدیل شده است و طی ماه آینده به مرحله اجرایی خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس کانکسی برای مدارس با تعداد دانش آموزان کم توجیه دارد، اما برای مدارس پر جمعیت قابل قبول نیست و باید برای جمع آوری آن اقدام کرد.
نوری در ادامه با بیان اینکه پتانسیل گردشگری مهاباد در سطح کشور بی نظیر است، گفت: طبیعت مهاباد جلوه های ویژه ای دارد که برای اجرای طرح‌های گردشگری بسیار مناسب است.
وی اضافه کرد: باید طرح توجیهی و فنی توسط کارشناسان برای سرمایه گذاری نوشته شود و حتما از طرف دولت اعتبار لازم برای اجرایی کردن آن اختصاص خواهد یافت.
نوری با بیان اینکه عدالت، مردم سالاری و شفافیت؛  از برنامه های دولت مردمی رییس جمهور است، اظهار کرد: اعتبار صرفه جویی شده از اجرای طرح اصلاح اقتصادی، صرف هزینه‌های عمرانی، خدماتی و زیرساخت های توسعه ای خواهد شد.
شایان ذکر است؛ بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، مدرسه خیرساز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، پروژه مجتمع فرهنگی و هنری و دیدار با فرهنگیان، از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به مهاباد به عنوان نماینده هیات دولت در سفر به استان آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان وزیر آموزش و پرورش مهاباد مدرسه خیرساز سفر استانی آذربایجان غربی سفر استانی آیت الله رییسی آموزش و پرورش اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش ایسنا، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه‌های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه‌ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه‌ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • گرامیداشت روز معلم
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه