Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:16:07 GMT

قلع و قمع ۱۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۲۳۶۳

قلع و قمع ۱۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند

محمدتقی تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس قانون و در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی ۱۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل ساختمان سازی، دیوار چینی، فنس کشی، پی کنی و قطعه بندی بندی قلع و قمع شد.‌

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: تصرف اراضی در محدوده زراعی روستای «اوچونک» دماوند انجام شده بود، که قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز همچنان ادامه دارد و با هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی خارج از محدوده برخورد می‌شود و علاوه بر این متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

تقی زاده گفت: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و کشاورزی، شهروندان قبل از خرید هرگونه زمین خارج از محدوده شهری از ادارت مربوطه استعلام بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: با این قلع و قمع ها در مجموع بیش از ۸۵ هزار متر مربع از اراضی مرغوب زراعی دماوند آزاد شد.

کد خبر 5495546

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری دماوند ساخت و سازهای غیرمجاز بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا احتکار گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی مشهد هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی قلع و قمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند