Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:46:47 GMT

رفع موانع تولید و سرمایه گذاری اولویت اصلی ادارات دزفول باشد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۱۸۸

رفع موانع تولید و سرمایه گذاری اولویت اصلی ادارات دزفول باشد

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله فخر مجدیان ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق تبصره ۱۸ به استان خوزستان اختصاص داده شده است.

وی افزود: این اعتبارات شناور است به این معنا که هر شهرستانی زودتر و با طرح‌های بیشتری اقدام کند می‌تواند اعتبار بیشتری جذب کند که در این راستا برخی شهرستان‌های استان با پیگیری موفق به جذب بخش‌هایی از این اعتبار شده‌اند اما عملکرد ادارات شهرستان دزفول برای جذب این اعتبار مطلوب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه دزفول تاکید کرد: ضرورت دارد که ادارات و دستگاه‌های شهرستان در این زمینه با جدیت ورود کنند و در این راستا به دنبال ثبت و معرفی طرح‌هایی باشند که علاوه بر تکمیل بودن نیز خروجی و اشتغالزایی مناسبی داشته باشند.

فخر مجدیان با انتقاد از بی مهری‌های مرکز استان نسبت به دزفول، عنوان کرد: در این سال‌ها هنگام تقسیم سهمیه اشتغال، بیشترین میزان تعهد را به دزفول اختصاص می‌دهند اما هنگام تقسیم اعتبار و زمانی که دزفول به مساعدت و اعتبار بیشتری نیاز دارد، اعلام می‌کنند که دزفول یک شهر برخوردار است که این رویه ناعادلانه در بسیاری از ابعاد دیگر نیز مشاهده می‌شود و یک ظلم بزرگ در حق این شهرستان است.

فخرمجدیان ادامه داد: اداره کل شیلات خوزستان هیچ اقدامی در راستای کمک و مساعدت به شیلات دزفول انجام نمی‌دهد اما ۲۰ نفر تعهد اشتغال برای این اداره تعیین کرده است که جای تعجب دارد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تعهدات اشتغال اعلام شده برای ادارات و دستگاه‌های دزفول در سال جاری، عنوان کرد: مدیران ادارات با مدیران بالادستی خود در این زمینه به رایزنی بپردازند و تا حصول نتایج مطلوب برای جذب اعتبار به منظور تحقق میزان تعهد اعلام شده، پیگیری کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: دزفول در سال گذشته موفق به تحقق ۱۰۰ درصدی میزان تعهد خود شد؛ لذا نباید تعهدات امسال به گونه‌ای باشد که عملکرد شهرستان زیر سوال برود.

فخرمجدیان در ادامه با تاکید بر اینکه ادارات دزفول به دنبال رفع موانع و تشویق سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زا باشند، گفت: کمیته رفع موانع اشتغال همچون گذشته در فرمانداری برگزار و مشکلات دستگاه‌ها و سرمایه گذاران در این کمیته بررسی می‌شود؛ لذا ضرورت دارد که دستگاه‌ها، سرمایه گذاران و موانع پیش آنها را برای طرح در این کمیته معرفی کنند.

کد خبر 5495739

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول فرمانداری دزفول فرصت های سرمایه گذاری بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار احتکار خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ویروس کرونا آمار کرونا خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها مشهد سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان