Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلومینیوم اراک گفت که قهرمان لیگ برتر انگیزه‌ای دوچندان برابر نماینده استان مرکزی داشت. - اخبار ورزشی -

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره تساوی صفر-صفر آلومینیوم اراک مقابل قهرمان لیگ بیست‌ویکم اظهار داشت: بازی سختی داشتیم. استقلال برای حفظ رکورد نباختن خود، انگیزه دوبرابری داشت و کسب یک امتیاز در خانه این تیم هم نتیجه خوبی به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول خیلی سرتر از استقلال بودیم و حریف در این نیمه موقعیتی به دست نیاورد. استقلال در نیمه دوم اما از ما خیلی بهتر بود.

وی در خصوص تونل قهرمانی آلومینیوم برای بازیکنان استقلال که مورد تمجید اهالی فوتبال قرار گرفت،‌ تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه پیشنهاد این کار فرهنگی زیبا را داد که رحمتی نیز این تصمیم را تأیید کرد. استقلال قهرمان لیگ برتر است و همیشه باید به تیم قهرمان احترام بگذاریم.

محمدزاده: تساوی با استقلال نتیجه‌ای عادلانه بود

 

هافبک آلومینیوم اراک با بیان اینکه پرسپولیس در پنج سال گذشته شایستگی قهرمانی لیگ برتر را داشت، به تسنیم گفت: ما در سال‌های گذشته به پرسپولیس احترام می‌گذاشتیم. رسیدن به این عنوان کار هر تیمی نیست و راحت به تیمی جام نمی‌دهند. تیمی که به دنبال قهرمانی است، از ابتدای فصل برای این عنوان برنامه‌ریزی می‌کند.

شریفات در مورد عملکرد شاگردان رحمتی، پس از ناکامی در قهرمانی جام حذفی بیان کرد: این شکست تأثیری روی روحیه ما نداشت. قهرمانی این مسابقات از دست ما رفت، اما فوتبال همین است. آلومینیوم 10 توپ روی دروازه نساجی آورد و گل نزد؛ مقابل صنعت نفت هم موقعیت‌های زیادی نداشتیم و دو بار گلزنی کردیم. ما از ابتدای فصل به دنبال کسب رتبه‌ای تک‌رقمی بودیم و در هفته‌های باقیمانده به دنبال همین هدف هستیم.

نوازی: توپ‌های‌مان مقابل استقلال با بدشانسی گل نشدند

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در آلومینیوم اراک ماندنی می‌شود یا خیر، عنوان کرد: سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم. قراردادم امسال با باشگاه آلومینیوم به پایان می‌رسد و رحمتی و مدیران باشگاه، درباره تمدید قرارداد با من صحبت کردند. دو، سه پیشنهاد خوب دارم و منتظر پایان مسابقات هستم تا تصمیم نهایی را بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک استقلال تیم فوتبال آلومینیوم اراک استقلال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس

اوستون اورونوف به حذف مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

طرفداری | اوستون اورونوف پست جدیدی را منتشر کرد.

پرسپولیس در رقابت های جام حذفی در یک مسابقه دیدنی و زیبا مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت ها کنار برود. همین موضوع با واکنش اوستون اورنوف که در این بازی یک گل هم زد همراه شده و او نوشته است:

ارتش سرخ. من به شما افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که در این تیم با شما بازی می‌کنم.

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها