Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:50:16 GMT

کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۸۵۸

کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از سایت پلیس، عبدالرضا جودکی اظهار کرد: در پیگیری گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 و سامانه تلفنی 197 در برخورد با خودروهای سواری شوتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در این خصوص، ماموران انتظامی شهرستان شازند دو  دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها 540 عدد لامپ و 4 هزار و 685 عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

جودکی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، 2 میلیارد و 177 میلیون ریال اعلام شده است، خاطرنشان کرد: طی این عملیات تعداد 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرجع قضائی فرمانده انتظامي شهرستان شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان