Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به خبر اعزام 43 نفر از وزارت کار به سوئیس در دوران جراحی اقتصادی گفت:تعدادی که از طرف دولت برای حضور در اجلاس بین‌المللی کار خواهند رفت، قطعا به شدت نسبت به دوره‌های قبل کمتر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، آقای عبد الملکی در واکنش به خبر اعزام 43 نفر از وزارت کار به سوئیس در دوران جراحی اقتصادی گفت: اجلاس بین‌المللی کار یکی از موسسات سازمان ملل متحد است که به امور کار و کارگران می‌پردازد و هنوز لیستی از سوی وزارت کار برای حضور افراد بسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در دوره‌های قبل تعداد افراد شرکت کننده در اجلاس بین‌المللی کار بیش از 40 نفر بود که اکثریت آن‌ها از نمایندگان کارگری و کارفرمایی بودند. دولت در دوره‌های قبل این اجلاس، دولت پرتعداد شرکت می‌کرد، اما اکنون تصمیم ما بر حضور لیست 43 نفر قطعی نیست و ما اصلا این فهرست را تاکنون نبسته‌ایم.
عبدالملکی تاکید کرد: تعدادی که از طرف دولت برای حضور در اجلاس بین‌المللی کار خواهند رفت، قطعا به شدت نسبت به دوره‌های قبل کمتر خواهد بود. البته اکثریت افراد برای حضور در این اجلاس نیز نمایندگان کارگری و کارفرمایی هستند.
حدود دو روز پیش با نزدیک شدن به برگزاری اجلاس بین‌المللی کار، خبری در خصوص حضور 43 نفر از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و مسئولان در این اجلاس و سفر به سوئیس منتشر شد، این در حالی است که مردم درگیر جراحی اقتصادی و اصلاح نظام یارانه‌ها هستند و بنابراین این خبر واکنش‌های متعددی را در میان افکار عمومی بوجود آورد.
البته به گفته مشاور رسانه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سال 2020 این اجلاس برگزار نشد و 2021 هم مجازی بود. در سال 2017 هیئت ایرانی 44 نفر، در سال 2018 تعداد 36 نفر و در سال 2019 تعداد 43 نفر در این اجلاس شرکت کردند. امسال هم این اجلاس مانند ادوار گذشته به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و هیئت‌های کارگری و کارفرمایی به انتخاب خودشان و تعدادی هم از دولت و مجلس در آن حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکنش وزیر اجلاس بین المللی کار دوره های قبل برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!

اسبقیان به اخبار تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد

طرفداری | پس از معرفی پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، امروز (دهم اردیبهشت) اخباری در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس در رسانه ها منتشر شد.

موضوع تغییر نام استقلال، واکنش شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی را در پی داشته است. او در یک گفتگوی تلویزیونی در این خصوص گفت:

این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی