Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم حبس و انفصال دائم شهردار سابق شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه به جرم اختلاس توام با جعل صادر شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور حکم حبس و انفصال دائم شهردار سابق شهر خشکرود اظهار داشت: حکم حبس و انفصال دائم شهردار سابق شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه به جرم اختلاس توام با جعل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق دادنامه صادره از شعبه 101 دادگاه کیفری دو دادگستری شهرستان زرندیه، شهردار سابق شهر خشکرود زرندیه به اتهام اختلاس توام با جعل به مبلغ 517 میلیون و 610 هزار ریال به تحمل 10 سال حبس تعزیری و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال و پرداخت جزای نقدی به میزان دو برابر مبلغ مورد اختلاس محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دیگر جرایم ارتکابی وی، تصرف غیرقانونی در اموال شهرداری، 19 فقره جعل و استفاده از سند مجعول، برگزاری مزایده صوری و انتفاع از آن و سو استفاده از موقعیت شغلی و عدم اجرای مقررات و موازین قانونی دولت بوده است که به ترتیب به 74 ضربه شلاق تعزیری، پنج سال حبس تعزیری، سه سال حبس تعزیری، 948 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و انفصال دائم از خدمات دولتی و تحمل 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

11 مدیر سابق جهاد کشاورزی لرستان به‌جرم اختلاس دستگیر شدند430 نفر در آذربایجان غربی به اتهام ارتشاء و اختلاس به مراجع قضایی معرفی شدندیکی از مدیران استان قزوین به اتهام "تصرف غیرقانونی و اختلاس" بازداشت شد

موسوی خاطرنشان کرد: در صورت قطعیت حکم و در اجرای ماده 134 قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد که در این مورد 10 سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال و جزای نقدی در حق صندوق دولت است اجرا می‌شود اما در حال حاضر رای مذکور بدوی است و هنوز قطعی نشده و مهلت تجدیدنظرخواهی باقی است.

وی با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی و سیاست راهبردی آن در فسادستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمام ابعاد و عرصه‌ها گفت: رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها مورد تاکید ویژه قرار دارد و دستگاه قضا با جرایم و تخلفات انجام شده در تمام ارگان ها به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت محکم و بی اغماض برخورد می‌کند.

انتهای پیام/712/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حبس و انفصال دائم سال حبس تعزیری انفصال دائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر