Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@07:21:07 GMT

مطالبه ورزش تخصصی جوانان اولویت شورای ششم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۵۶۸

مطالبه ورزش تخصصی جوانان اولویت شورای ششم

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کمیسیون ورزش و جوانان به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش به ویژه در بحث جوانان و ورزش پایه است، یکی از اولویت‌های این کمیسیون تکریم پیشکسوتان است.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشنهاد تشکیل "شورای عالی ورزش" که شورای ششم از ابتدای فعالیت خود پیگیر آن بوده است، اظهار کرد: تشکیل "شورای عالی ورزش" را در جلسه مشترک با استاندار نیز مطرح کردیم و امیدواریم با عزم جدی تمام متولیان و ذی‌نفعان ورزش این مهم تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید توجه داشت که حوزه ورزش بزرگسالان، متولی و مسئول خاص خود را دارد و ورود مدیریت شهری به این حوزه تنها در بخش ورزش پایه، محلات، پیشکسوتان و ورزش همگانی است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اهمیت برگزاری جلسه با پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی، تصریح کرد: برگزاری جلسه با پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی رشته‌های مختلف رویکردی است که در این دوره به آن پایبند هستیم، امیدواریم از این طریق بتوانیم گام‌های مؤثری جهت رشد و ارتقای جایگاه ورزش مشهد برداریم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون ورزش و جوانان به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش به ویژه در بحث جوانان و ورزش پایه است، یکی از اولویت‌های این کمیسیون تکریم پیشکسوتان است.

علوی‌مقدم اضافه کرد: از روز نخست به دنبال تخصصی و نظام‌مند کردن ورزش بودیم، این امر مهم یکی از حلقه‌های مفقوده ورزش در ادوار گذشته مدیریت شهری است، تلاش کردیم تا توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم و برنامه‌ریزی مناسبی جهت بهره‌برداری از این ظرفیت انجام شده است.

وی با اشاره به غفلت دستگاه‌های متولی حوزه ورزش در مشهد، گفت: دستگاه‌های متولی نسبت به حوزه ورزش غفلت کرده‌اند، اگر از گذشته اهمیت بیشتری برای حوزه ورزشی قائل بودیم، قطعاً حال و روز امروز مشهد و خراسان وضعیت بهتری داشت.

کد خبر 577065

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد مصوبات شورای ششم برنامه ریزی شهری ورزش کردن مدیریت شهری ورزش جوانان پروژه های شهری خدمات شهری هیئت های ورزشی مدیران شهری توسعه شهری شهرداری مشهد ساماندهي شهري محلات شهری راه ۴ ساله شوراي شهر مشهد عضو شورای شهر مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون ورزش و جوانان حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم اصفهان بر یک‌سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان هستند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره پیگیر موضوعاتی همچون مسائل زیست‌محیطی، حوزه آب و آلودگی هوا یا فرونشست برای برطرف‌کردن مشکلات شهروندان در شهر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اصفهان بر یک سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات شورا در ابعاد و مؤلفه‌های حکمروایی شهری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در آینده به‌دنبال تکمیل آن است.

نباتی‌نژاد ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در بُعد شفافیت و پاسخگویی، حکمروایی مشارکت مبنا ورود پیدا کردیم و پیگیر پروژه‌هایی همچون رصدخانه شهری هستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح ساب در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این طرح همان سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر است، همچنین طرح شهربان، شهراندیش و شهریار مورد تصویب قرار گرفت که اجزای تکمیل‌کننده حکمروایی مشارکت مبنا است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر طرح حکمروایی داده مبنا و بحث ارتقای بهره‌وری در سطح شهر هستیم و امیدواریم در این مسیر به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

کد خبر 748378

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود