Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و باهدف زدودن محرومیت از چهره منطقه آزاد ماکو به دنبال رونق اقتصادی و محرومیت زدایی منطقه، طرح‌های عمرانی در بزرگترین منطقه آزاد کشور در حال اجرا و این منطقه به کارگاهی بزرگ برای رشد و پیشرفت اقتصادی تبدیل شده است.

نادر کاظمی فرماندار ماکو گفت: آماده سازی شهرک صنعتی سبک، چهاربانده کردن مرحله نخست جاده کمربندی به طول ۱۱ کیلومتر و تعریض جاده لجستیک برای تقویت و ایجاد زیرساخت و جذب سرمایه گذار از جمله طرح‌های در دست اجراست که بیش از ۵۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای آن‌ها تخصیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها با اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو و با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا در دست اجراست.

داداش زاه معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ماکو هم گفت: در منطقه آزاد ماکو در حال حاضر ۲۰ طرح عمرانی اجرا می‌شود که برای اتمام آن‌ها هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

او نیز جاده ساریسو، جاده لجستیک، منابع ذخیره آب شهرک صنایع سبک و پل روستای قره جالو و بقیه پروژه‌ها را از جمله طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار ماکو رونق اقتصادی محرومیت زدایی شعار سال زیر بنایی آذربایجان غربی منطقه آزاد ماکو طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی خودروی پرشیا در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت شدید ۴ نفر شد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این تصادف یک نوزاد ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک مرد ۲۰ ساله نیز بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

رضازاده ادامه داد: چهار مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

وی یادآور شد: بنا بر اطلاعات واصله از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان، حال سه تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 751207

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله