Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صدا و سیما به بحث بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه های تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

پیمان جبلی درباره آخرین وضعیت بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما، اظهار داشت:

برای یک بازی باید همه عوامل با هم همراه و هماهنگ باشند. موضوع فردوسی پور در دوره بنده اتفاق نیفتاد. اگر در دوره من اتفاق می‌افتاد تمام تلاش خود را می‌کردم تا اتفاقی نیفتد تا او برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ضمانت نمی‌دهم که موفق می شدم. نمی‌خواهم بگویم معجزه می‌کردم اما اگر الان چنین اتفاقی می‌افتاد تمام تلاش خود را می‌کردم تا از ظرفیت فردوسی پور حداکثر استفاده شود و تمام استفاده را از توانایی، ظرفیت و محبوبیت او انجام دهیم.

وی افزود:

از آن داستان سه سال گذشته است و من هم پس از سه سال مسئولیت صدا و سیما را برعهده گرفتم. الان میراث‌دار وضعیتی هستم که این اتفاق افتاده و همه می‌گویند آن را درست کنید. همه هم فکر می‌کنند با امضاء طلایی جبلی مسئله حل می‌شود و می‌گویند تو بگو، فردوسی پور می‌آید. مسئله تمام می‌شود و می‌رود پی کارش!

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد:

بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم باید قدر سرمایه‌های خود را بدانیم. باید تمام تلاش خود را بکنیم اما مسئله دو طرفه است و فقط اراده ما نیست. آن فردی که با او کار می‌کنیم هم باید بخواهد. آن هم باید اراده داشته باشد، قواعد بازی را بپذیرد، بازی تیمی را قبول کند. سرمربی تیم هم باید ارزش داشته‌هایش را بداند. بازیکن به همین راحتی گیر نیامده است. کسی که سرمایه شده به همین راحتی گیر ما نیامده و باید ارزش و قدرش را بدانیم.

جبلی افزود:

در این مسئله خاص هم فردوسی پور، برادر عزیز ما نظرات خاص خودش را دارد و هم اصول مدیریتی اقتضاء می‌کند که با تدبیر تصمیم‌گیری شود تا شیرازه مدیریتی به هم نخورد. فارغ از اشخاص عرض کرده و نمی‌گویم این آدم و آن آدم. باید به تجربه‌های آینده نگاه کنیم. باید جوری تصمیم بگیریم که در آینده چنین تجربه‌هایی تکرار نشود و چنین اتفاقاتی نیفتد. نمی‌خواهم پاسخ دیپلماتیک، سربسته و دربسته بدهم. با فردوسی‌پور هم صحبت کردم و وقتی آمدم، در جریان ماجرا قرار گرفتم.

وی ادامه داد:

تمام تلاش خود را می کنم هیچ سرمایه‌ای را از دست ندهیم و همه سرمایه‌ ای که از گذشته داشتیم، با ملاحظه تمام مسائلی که گفتم حفظ کنیم. امیدواریم خدا کمک کند بتوانیم این کار را انجام بدهیم. البته مسئله یک طرفه نیست و دوطرفه است. نمی‌خواهم به فردوسی پور تعریض شود اما وقتی آنتن به صورت مثال در اختیار یک هنرمند قرار می گیرد، دو روز در اختیارش است و نباید فکر کند چیزی شده که پشت سرش هم نگاه نکند. صدا و سیما می‌گوید بیا اما می‌گوید ۱۰ برابر پولی که به من می‌دادید بدهید تا بیایم.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد:

اگر بگویم برای یک برنامه در صدا و سیما یک سلبریتی بسیار عزیزی که هم اکنون در اختیارش هستیم چند ده و چند صد میلیون تومان می‌گیرد، چه قضاوتی در مورد من خواهید کرد. شما در آن صورت می‌گویید چرا پول ملت را به فلان سلبریتی می‌دهی اما او این پول را می‌گیرد.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمام تلاش خود فردوسی پور صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، ایران برای رسیدن به فینال در مرحله گروهی با افغانستان، کویت و بحرین همگروه بود و توانست با کسب حداکثر امتیازبه عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود و در این مرحله با پیروزی قاطع برابر قرقیزستان به نیمه نهایی صعود کند و به  مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی جدال سخت با ازبکستان را هم در ضربات پنالتی و با پیروزی پشت سرگذاشتند تا به فینال برسند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی رودرروی میزبان قرار گیرند.

در سمت مقابل هم تایلندِ میزبان با ویتنام، میانمار و چین همگروه بود و به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد و بعد از آن عراق را شکست داد و در نهایت در نیمه نهایی به مصاف تاجیکستان رفت و با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست مسابقات شد.

ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که تاکنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته است. یوزهای ایرانی برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهند و وحید شمسایی نیز امیدوار است در دومین تجربه حضور در فینال جام ملت‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی، نخستین جام را در کارنامه خود ثبت کند و از سوی دیگر جامی را که سامورایی‌ها در دوره گذشته از ایران گرفتند به کشورمان بازگرداند.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز  از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

شمسایی با بیان اینکه «تایلند تیم بسیار قابل احترامی است،» گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است. من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم. این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد این کشور با دقت دید. ما همکاریم اما یکشنبه روبه‌روی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

میگل رودریگو: ایران پادشاه آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند نیز گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

میگل رودریگو ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!