Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی اصغر سلطانی در جلسه کارگروه بررسی حوادث جاده‌ای با محوریت جاده پردیسان به ورجان که در دادسرای عمومی و انقلاب قم با حضور تمامی دستگاه‌های مسئول استان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پیشگیری از تصادف‌ها و تاثیر آن بر آسیب‌های اجتماعی گفت: برای اجرای تکالیف ابلاغی به دستگاه‌های متولی، با نظر کارشناسی مهلت تعیین می‌شود و ضمانت اجرای قانونی و پیگیری قضایی برای هرگونه قصور، مقرر خواهد شد و در این راستا پلیس راهور و پلیس راه استان مکلف است سهم تقصیر ادارات را در حوادث جاده‌ای به دادستانی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون حقوق عامه دادستان قم با بیان اینکه با توجه به پیشرفت جامعه بشری انتظار ما در ایمنی راه‌ها فراتر از وضع موجود است گفت: ضروری است نقاط حادثه خیز استان اولویت‌بندی و بر اساس نظر کارشناسی برای رفع آن اقدامات اصلاحی به فوریت صورت گیرد.

معاون دادستان قم همچنین بر لزوم بهسازی جاده‌ها، رفع نواقص دوربین‌های ثبت تخلف، افزایش پایگاه‌های اورژانس، برخورد بازدارنده با رانندگان پرخطر، توقیف خودرو‌های متخلفان پرتکرار، رسیدگی ویژه به پرونده‌های تصادف‌های اتباع و دیگر راهکار‌های کاهش حوادث رانندگی تاکید و تصریح کرد: نظارت و پیگیری دادستانی بر روند بهسازی و تعریض هرچه سریعتر جاده پردیسان به کهک صورت می‌گیرد و دستگاه‌های مسئول باید پاسخگوی اجرای کامل و سریع آن باشند.

فعال شدن بیشتر دوربین‌های ثبت تخلف، افزایش پل عابر پیاده مکانیزه، ایجاد سرعت گیر‌های مدرن، هوشمندسازی چهارراه ها، بهسازی جاده ها، اجرای دوره آموزشی برای متخلفان، افزایش پایگاه‌های اورژانس، ایجاد خط کشی با کیفیت، تجهیز پاسگاه ها، ساماندهی فروشگاه‌های حریم جاده، ایجاد محدودیت برای رانندگان پرخطر از اهم راهکار‌ها و اقدام‌هایی بود که از سوی مسئولان دستگاه‌های متولی برای کاهش حوادث جاده‌ای مطرح شد.

جاده پردیسان - کهک به دلیل حجم بالای ترافیک و آمد و شد وسایل نقلیه به‌ویژه در روز‌های تعطیل و آخرهفته، یکی از حادثه‌خیزترین محور‌های قم به شمار می‌آید.

در تازه‌ترین حوادث رانندگی رخ داده در این مسیر، ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال بر اثر تصادف شدید خودروی ۲۰۶ با کامیون در جاده پردیسان - ورجان در بخش مرکزی شهرستان کهک چهار تَن جان خود را از دست دادند و سه تَن نیز صدمه دیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی تعریض جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم