Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار گفت: برنامه هایی بود که انتخابات را به تاخیر بیاندازند.  بعضی ها خیلی تلاش کردند که انتخابات برگزار نشود، اما وزارت ورزش و جوانان مصمم به برگزاری این اتفاق بود. انتخابات با همه موانع امروز خیلی آرام  برگزار شد. فدراسیون های آینده هم همین شرایط را خواهند داشت و مجامع آنها بدون وقفه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر اندازی با کمان با وجود تعطیلی ادارات به علت آلودگی هوا امروز برگزار شد و شعبانی بهار  برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. 

او درباره انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: مسئولیت سنگینی بر عهده ام گذاشته شده است. با توجه به تجربه ۴ سال قبل که داشتم و  نقاط ضعف و قوت ، فرصت ها و تهدیدهایی که وجود داشته باید با بهره گیری از تجربیات دوستان بتوانیم روزهای خوبی برای این رشته ورزشی رقم بزنیم و با درخشش ورزشکارانمان در مسابقات بین المللی دل مردم را مثل گذشته شاد کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره عملکردش عنوان کرد:  آرزوی هر ورزشکار داشتن خوابگاه مناسب است که این امر محقق شد و خوابگاه مناسب برای ورزشکاران افتتاح شد. در ۱۲ ماه اخیر۱۰ بار اعزام داشتیم که این موضوع با توجه به عدد بودجه فدراسیون بی‌سابقه است. همچنین در این چهار سال پنج کرسی بین‌المللی به دست آوردیم.

شعبانی بهار در دوران ریاست چهار  ساله خود در فدراسیون تیراندازی با کمان اقدامات مثبتی انجام داد. 

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تیراندازی با کمان یک رشته رکوردی است. ما برای اولین بار در ریکرو مقام اول انفرادی داشتیم. در کاپ آسیایی، در میکس و انفرادی نتایج خوبی گرفتیم. کامپوند ما اگر به جای کره جنوبی در سلیمانیه عراق حاضر شده بود، باید مدال‌های خود را با گونی به ایران می‌آوردیم. در تلاش هستیم تا تیم ریکرو را جوان کنیم و در کامپوند هم با حفظ باتجربه‌ها در مسیر جوانگرایی پیش برویم.

فدراسیون تیراندازی با کمان  به دنبال حضور در مسابقات سطح بالا و هدفمند است و با اعزام ورزشکاران به مسابقات کره جنوبی قصد دارد تا دستاورد خوبی در آستانه بازی های کشورهای اسلامی و آسیایی به دست آورد. 

بیشتر بخوانید

ابقای شعبانی بهار در فدراسیون تیراندازی با کمان + عکس

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی با کمان وزارت ورزش مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان رئیس فدراسیون شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

 تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت. 

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌