Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@03:08:24 GMT

آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۶۵۵۱

آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام احمد مروی در همایش «خرمشهرها در پیش است» در مدرسه علمیه سلیمانه مشهد افزود: ایران اسلامی بدون عدول از ارزش ها و علیرغم همه تحریم های دشمن در حوزه های مختلف علمی از جمله پزشکی و دانش بنیان، پیشرفت های قابل توجهی داشته و با عزت و اقتدار در برابر مستکبران ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر هم گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای نصرت الهی است لذا باید همیشه سالروز این آزادسازی و یاد خرمشهرآفرینان را گرامی داشت.

تولیت آستان قدس طلاب و مبلغان را جهادگران بی‌ادعای عرصه دفاع و تبلیغ دین خواند و با اشاره به تأکیدات اسلام در خصوص کمک به نیازمندان و محرومان و نقل داستان‌هایی از توجه علمای بزرگ اسلام به رفع مشکلات مردم، ابراز کرد: از منظر اسلام نمی‌توان متوجه عرصه های معرفتی و عبادی بود اما از مسائل خدماتی و توجه به درد و نیازهای جامعه غافل بود.

وی با اشاره به توجهات رهبر معظم انقلاب به خدمات اجتماعی پیش و پس از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب چه در بلایای طبیعی که جمعیتی از مردم را درگیر می‌کند و چه موضوعات موردی، هیچگاه نسبت به زندگی و معیشت مردم بی تفاوت نبوده و مشکلات مردم را مساله خودشان می‌دانند، حتی در مواردی برخی از مشکلات موردی افراد را که ایشان مطلع می‌شوند، شخصا پیگیری می‌کنند.

حجت الاسلام مروی با اشاره به سال‎ها خدمت خود در دفتر رهبری، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر توجه به مسائل کلان کشور نسبت به گرفتاری ها و مشکلات تک تک مردم دغدغه مند و پیگیر هستند و این سیره علمای بزرگ اسلام بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حرکت اجتماعی، انقلابی و دینی بی‌نظیر توسط امام خمینی(ره) به عنوان یک عالم دینی شکل گرفته است، افزود: ملت ایران با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با نصرت الهی و رهبری حکیمانه امام راحل و هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب، با وجود همه توطئه‌های دشمنان همچنان با قدرت و عزت بر اصول و ارزش‌های انقلابی و اسلامی خویش ایستاده‌ و همچنان با عزت به طی راه نورانی خود ادامه می ‎دهد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام مروی خرمشهر رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب