Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه  المسیره، صبری که به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان گفت : امروز عید ملی خود را همزمان با نخستین سالگرد جنگ شمشیر قدس ( ۱۱ روزه علیه نوار غزه) و بیست و دومین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان جشن می گیریم.  

صبری بر همبستگی ملت و دولت یمن با سوریه علیه تعدی و ظلم صهیونیست ها تأکید کرد و گفت که  افتخار ما این است که تجربه پایداری سوریه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یمن و سوریه با یک جنگ سخت و دشوار روبرو هستند و در چنین شرایطی  صنعا به تعمیق روابط خود با دولت دمشق چشم دوخته است.

این دیپلمات، پیروزی یمن و سوریه را پیروزی محور مقاومت دانست و تأکید کرد که این موضوع به جهان نشان داد که صبر راهبردی چگونه نتیجه می دهد.

العماد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه نیز به شبکه "المسیره" گفت که اراده ملت یمن بود که موجب پایداری و استواری آن شد و توطئه را نابود کرد و شکست داد.

عباس گفت که مردم سوریه و یمن یک ملت هستند و امیدواریم که در همه مناسبت‌ها در کنار یکدیگر باشند و از همدیگر دفاع کنند.

وزیر دفاع سوریه گفت: امیدواریم همبستگی کشورهای عربی که پیش از فتنه های موجود و کنونی میان آنها وجود داشت، حتی در پایین ترین حد خود، بازگردد.

برچسب‌ها یمن سوریه صنعا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن سوریه صنعا یمن سوریه صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت