Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@00:14:05 GMT

روایت وزیر کار از دو گروهی که یارانه نگرفتند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۶۹۴۹

روایت وزیر کار از دو گروهی که یارانه نگرفتند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی با تأکید بر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی‌گرفتند (پرونده یارانه‌ای در سازمان هدفمندی یارانه نداشتند) و می‌توانند در سامانه‌ای که در یک هفته گذشته فعال شده است، ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد شامل ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است، که در صورتی که خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانند، می‌توانند در سایت ثبت‌نام و پرونده یارانه خود را فعال کنند، اظهارکرد: معتقدیم از این تعداد به ۴ الی ۵ میلیون نفر بعد از ثبت‌نام یارانه تعلق می‌گیرد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد افراد درخواست بازنگری داده‌اند، گفت: گروه دیگری که یارانه دریافت نکرده‌اند کسانی بودند که قبلاً یارانه می‌گرفتند، اما چون در دهک دهم قرار داشتند این یارانه در اردیبهشت واریز نشده که علت‌عدم واریز یارانه غیرشفاف بودن اطلاعات اقتصادی خانواده بوده که این افراد نیز از طریق سامانه حمایت درخواست بازنگری داده‌اند که به صورت علی‌الحساب مبلغ یارانه واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص گروهی از افراد که درخواست بازنگری داده‌اند اما واریزی نداشتند در همین روزها علت‌ها مشخص خواهد شد تا اطلاعات شفاف شود.

عبدالملکی ادامه داد: این دو گروه افرادی هستند که قبلاً یارانه دریافت نمی‌کردند و اگر علاقه‌مند به دریافت یارانه هستند به سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص گروهی از خانوارها که دریافتی یارانه نقدی آن‌ها حذف شده است، گفت: اگر این عزیزان واقعاً خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانند نیز اقدام کنند و در صورت تأیید اعتراض، یارانه ایشان پرداخت می‌شود.

عبدالملکی گفت: از افرادی که جزو ۹۰ درصد باشند قطعاً حتی حق یک نفر نیز ضایع نخواهد شد چرا که پول هدفمندی یارانه‌ها در حساب سازمان هدفمندی یارانه‌ها موجود است و این پالایش‌ها انجام می‌شود که اطلاعات شفاف شود و اگر حتی در ماه‌های آتی شفاف‌سازی مشخص شود افرادی که مستحق دریافت بوده‌اند، یارانه ماه‌های قبل را نیز دریافت خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی عبدالملکی وزیر رفاه اصلاح یارانه ها یارانه جدید دهک دهم آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی هدفمندی یارانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …
گذشت‌
می‌گذره
بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه
اما…
تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.
هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم
به دومی
آخه مگه می‌شه ندید؟

 

دیگر خبرها

  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران