Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:44:58 GMT

ملت ایران مردمی ولایتمدار و بصیر هستند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۸۷۷۲

ملت ایران مردمی ولایتمدار و بصیر هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدن ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مردم در مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) ثابت کردند که بیدار، ولایتمدار و بصیر هستند و حق و باطل را تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به تفرقه افکنی دشمن در فضای مجازی گفت: به فرض که از ۸۰ میلیون مردم دیندار کشورمان، تعداد محدودی هم در فضای مجازی واقعیت‌ها را جور دیگری بیان کنند اما با اتحاد مردم می‌فهمیم که مردم بیداری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شهرستان فریدن با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی گفت: اجرای این برنامه بغض و کینه دشمن را به همراه داشت اما بار دیگر به دنیا نشان داد که مردم ایران در همه صحنه‌های دفاع از دین و انقلاب حضور دارند..

سیاوشی اظهار کرد: حادثه دلخراش آبادان به ما نشان داد که هر کسی در قبال وظیفه خود باید کارش را درست انجام دهد.

بیشتر مشکلات ما به خاطر نبود صلاحیت و نظارت است

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن سالروز آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: ما می‌دانیم که آزادی خونین شهر در کمال ناباوری اما با تلاش ویژه و شبانه روزی همراه توکل و توسل انجام شد، باید همه کسانی که کار اقتصادی می‌کنند این امر را الگو قرار داده و از راه درست وارد شوند.

امام جمعه فریدن تصریح کرد: مردم ما کمبودها را قبول دارند اما تبعیض‌ها را قبول ندارند؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که مجلس ما مجلس انقلابی است، مردمی که در انتخابات شرکت کردند و به نمایندگان انقلابی رأی دادند می‌خواهند ببینند حاکمیت در همه جا انقلابی باشد.

وی با اشاره به مشکلات منطقه فریدن اضافه کرد: ما مشکلات آب و محرومیت منطقه فریدن را داریم. نماینده و فرماندار باید وقتی از استاندار اصفهان و رئیس جمهور محترم بگیرند و در جلسه‌ای مشکلات این منطقه را مطرح کنند و این به معنای دفاع از حق مردم است.

سیاوشی گفت: مسئولان ما جلسه‌ای با جوانان و نخبگان شهرستان داشته باشند و فرصتی به آنها بدهند و از نظرات آنها استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان فریدن گفت: حق و باطل از زمان هابیل و قابیل تا قیام و قیامت وجود دارد، باید مسئول انقلابی ما ببیند مصلحت مردم چیست و قاطعانه از حق مردم دفاع کند.

وی با اشاره به اتحاد و دینداری مردم تاکید کرد: مردم ما در کمال آرامش با تمام کمبودها ساخته‌اند و مسئولان باید قدر آنها را بدانند و اجازه ندهند حقی از آنها ضایع شود.

کد خبر 5500486

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه روحانیون و ائمه جمعه آلودگی هوا ساختمان متروپل بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آمار کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر خطبه های نماز جمعه متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم