Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر اسدی روز شنبه در دیدار با مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان اظهار داشت: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی علمی و فرهنگی موفق در کشور است که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوب برای توسعه است و در صورت ایجاد بستر و زمینه مناسب می تواند منشاء فعالیت های ارزشمندی در سطح جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مرکز خدمات تخصصی درمان سرطان برست، مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین از طرح های است که جزء برنامه های محوری جهاددانشگاهی در سطح کشور است و امکان ایجاد این مراکز در سطح استان کردستان نیز وجود دارد.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان ادامه داد: این نهاد در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش، فرهنگی و اشتغال فعالیت های ذی قیمتی  را انجام داده و تمام این فعالیت ها دانش بنیان بوده است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه و مریوان هم اظهار داشت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت های مناسب علمی است که توانسته خدمات تخصصی خوبی را در سطح جامعه ارائه دهد.

حمیدرضا بیتا با بیان اینکه منطقه آزاد بانه و مریوان همکاری لازم را با این نهاد انقلابی دارد، افزود: زمانی توسعه در یک جامعه به وجود می آید که فعالیت ها به سمت دانش بنیان برود، ضمن اینکه با بهره گرفتن از توانایی و دانش فنی جهاد دانشگاهی می‌توان پروژه های خوبی را در استان شروع کرد.

وی با اشاره به پیشنهاد راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان، ادامه داد: امروزه ناباروری یکی شایع ترین مباحث پزشکی است و در همین راستا ما همکاری لازم را با جهاد دانشگاهی کردستان در خصوص راه اندازی این مرکز انجام خواهیم داد.

نام جهاد دانشگاهی اولین‌بار در تابستان سال ۱۳۵۹ و در پی تعطیلی دانشگاه‌ها به دنبال انقلاب فرهنگی و با الهام از نام جهاد سازندگی (که هدف اصلی خود را سازندگی مناطق محروم قرار داده بود) با هدف بـازسـازی و بهبـود فضـای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها مطرح شد. ستاد انقلاب فرهنگی، ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۹ بر مبنای مصوبه خود، شورای عالی جهاد دانشگاهی را تاسیس کرد.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی کردستان سنندج سازمان جهاد دانشگاهی کردستان سنندج جهاد دانشگاهی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان عزم‌ جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

محمد نورصالحی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسائل شهرهای ما کم نیست، در حوزه حمل‌ونقل و تسهیلات در این حوزه برای بهبود کیفیت عبور و مرور، بهبود کیفیت زندگی در شهر و آرامش مردم اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بهانه‌ای می‌شود تا مدیران، سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه بتوانند داشته‌های خود را عرضه کنند و مدیریت شهری تصمیم بگیرد، افزود: این دوره نمایشگاه رشد خوبی داشته است، شرکت‌ها، به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها متوجه صورت مسئله شده‌اند و درصدد رفع آن برآمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم مدیریت شهری اصفهان و سایر شهرها بتوانند بهره‌برداری خوبی از این نمایشگاه در راستای به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده‌های مختلف داشته باشند، گفت: تصمیمات خوبی برای حمایت از اصل موضوع دانش‌بنیان و ترغیب و تشویق این شرکت‌ها گرفته شده است تا بتوانیم نسبت به گذشته اقدامات موثرتری انجام دهیم.

نورصالحی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان عزم جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

کد خبر 749868

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش