Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید موفق شد در فصلی که کمتر کسی پیش بینی می کرد، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود.
به گزارش آریا، رئیس رئال مادرید گفت امباپه موضوعی مربوط به گذشته است و این باشگاه تلاش می کند همچنان بهترین های جهان را جذب کند.  فلورنتنیو پرز در گفتگو با خبرنگاران پس از قهرمانی این تیم گفت:
آنچلوتی بهترین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رئال مادرید و بازیکنان را خیلی خوب می شناسد و از نظر روانشناسی دانش زیادی دارد. ما 3 باشگاه قوی انگلیس و پاری سن ژرمن را شکست دادیم. این باورنکردنی است. 
از رئیس رئال مادرید در مورد کیلیان ام باپه سوال شد و او پاسخ داد:
امباپه فراموش شده است. موضوعی مربوط به گذشته است. هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئال مادرید فصلی بی نقص را سپری کرد. امشب امباپه وجود ندارد؛ فقط جشن رئال مادرید. رئال مادرید همچنان تلاش می کند تا بهترین بازیکنان جهان را جذب کند. امیدوارم وقتی من جدا شوم، رئال مادرید همچنان بهترین باشگاه جهان بماند. 
پیروزی در مقابل تیم های ثروتمند که بعضی از آنها از سوی کشور و دولت ها اداره می شوند؟ بله، آنها بزرگترین بودجه را دارند و به همین دلیل بهترین بازیکنان را دارند. در مادرید ما پول پخش نمی کنیم. ما اخلاق و ارزش توزیع می کنیم. 
پرز همچنین در مورد سوپرلیگ گفت:
همانطور که سانتیاگو برنابئو برای لیگ قهرمانان جنگید، من هم به جنگیدن برای سوپرلیگ ادامه می دهم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرز امباپه رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است

آیت الله حسینی بوشهری،خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!