Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از مشرق، صادق خلیلیان در حاشیه حضور در ساختمان متروپل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که بعد از ظهر دیروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، قرار شد بعد از مقاوم‌سازی ساختمان در چهار جبهه کار آواربرداری را انجام دهیم.

وی افزود: در حال حاضر این چهار جبهه کاری فعال شده‌اند و از چهار جهت به مناطق حساس رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه به خطراتی که در خصوص ریزش متروپل وجود دارد بتوانیم کار آواربرداری را انجام دهیم و پیکرهای گرفتار زیر آوار را خارج کنیم.

استاندار خوزستان گفت: بر اساس آمار اولیه و بنا به اعلام خانواده‌ها، ۳۸ نفر به ما اعلام مفقودی شده است.

خلیلیان ادامه داد: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار خارج شده است. از این ۲۹ نفر، سه پیکر مجهول‌الهویه هستند. همچنان در حال جست‌وجو برای پیدا کردن باقی پیکرها هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا درخواست آخرین خانواده‌ای که ادعا دارد فردی بر اساس مستندات در زیر آوار هست را پیگیری و پیکرها را خارج کنیم.

به گزارش صدای ایران،وی افزود: تمام مناطق احتمالی که ممکن است این پیکرها در منطقه حضور داشته باشند را شناسایی کرده‌ایم و کار آواربرداری بر این نقاط متمرکز شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صادق خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سدهای مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

کد خبر 6097746

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه