Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:36:05 GMT

۴۰ تن برنج و مرغ قاچاق در اراک کشف و ضبط شد 

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۷۸۲۸

۴۰ تن برنج و مرغ قاچاق در اراک کشف و ضبط شد 

«علی جودکی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنج کشف شده حدود ۲۰ تن‌ که ۱۰ تن آن مخلوطی از برنج پاکستانی و فجر است که در اراک از سوی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت کشف و به اداره کل اموال تملیکی استان تحویل شد.

وی بیان  کرد: همزمان یک محموله ۲۰ تنی مرغ مربوط به شرکت درسا و سپاهان طیور اصفهان نیز در ۲ دستگاه تریلی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی عنوان کرد: این محموله مرغ در یک دستگاه تریلی و لابه‌لای بار میوه(پرتقال) جاسازی شده بود که پس از کشف و ضبط به اداره پشتیبانی امور دام استان مرکزی تحویل شد.

جودکی تاکید کرد: نظارت بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی به منظور حفظ آرامش و ثبات بازار است و  هرگونه تخلفات گران‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری،  تقلب، صادر نشدن صورت‌حساب، کم‌فروشی و درج نشدن قیمت روی کالا، افزایش غیرقانونی قیمت و ایجاد التهاب در بازار تحت رصد مستمر بازرسان قرار دارد و تخلفات با سرعت و اولویت، پیگیری و با جدیت با این موارد برخورد می‌شود.  

برچسب‌ها اراک استان مرکزی برنج کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی برنج اراک استان مرکزی برنج کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای