Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، محمود امانی طهرانی امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور نمایندگان معلمان و مدیران مدارس در شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: تعلیم و تربیت عرصه عمل آگاهانه ملت برای پرورش دانش‌آموزان است.

وی افزود: هر فردی در این مسیر گام برمی دارد یک همکار این نظام محسوب می شود، امیدوارم بتوانیم با نقش خوب خود در تعلیم و تربیت فرزندان خود بیشتر تعامل کنیم و بتوانیم خادم این نظام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی طهرانی بیان کرد: اگر درباره اهمیت و تاثیر مدرسه در توسعه شخصی خانواده ها اطلاعات بیشتر داشته باشیم و به دیدگاه روشنی برسیم کارها بهتر پیش می رود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: مدرسه بسیار مهم است، باید مدرسه را بر صدر موضوعات  نشاند،  چراکه مدرسه ارزان ترین و پایدارترین راه برای رسیدن به تمام آرزوها در کشور است.

وی گفت: باید مبادی تولید بی سواد مسدود شود، مسئله بی سوادی مهم ترین وظایف ماست.

امانی طهرانی با بیان اینکه مسئله بی سوادی ساده نیست،خاطر نشان کرد:  پوشش تحصیلی وضعیت خوبی پیدا کرده و در کشور هم تثبیت شده است. باید دانش آموزان به مرحله اولیه سواد ، سپس سایر سطوح سواد دست یابند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مسائل مربوط به معلمان اهمیت بسیاری دارد و اولین قدم برای بهبود امور معیشتی آنها هم‌تراز کردن حقوق معلمان با سایر کارکنان دولت است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها دانشجومعلم وزارت آموزش و پرورش معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجومعلم وزارت آموزش و پرورش معلم دانشجومعلم وزارت آموزش و پرورش معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت باقی‌مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان