Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق ادعای یک خبرگزاری، وزارت ورزش روی نام‌های شهریاری و خبیری برای اضافه شدن به هیات مدیره پرسپولیس یه جمع بندی رسیده است

یک خبرگزاری داخلی مدعی شد دو عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته معرفی می‌شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، با ورود رسمی باشگاه پرسپولیس به بورس و ارائه 10 درصد از سهام آن به هواداران این تیم، حالا وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تا هیأت مدیره این باشگاه را تکمیل کرده و افرادی به جمع 3 عضو باقی‌مانده در این هیأت مدیره اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بیژن ذوالفقارنسب و غلامعلی محمدعلیپور از حضور در هیأت مدیره پرسپولیس استعفا کردند و حالا قرار است حسین شهریاری و حسین خبیری به این هیأت مدیره اضافه شوند تا هیأت مدیره پرسپولیس تکمیل گردد.

پیش از این حدود پنج نفر برای حضور در هیأت مدیره گزینه بودند که پس از رایزنی‌ها و جلسات متعدد، وزارت ورزش روی نام‌های شهریاری و خبیری به جمع‌بندی رسیده است. در صورتی که این دو نفر به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره معرفی شوند قرار است شهریاری ریاست هیأت مدیره باشگاه را در اختیار بگیرد.

وزارت ورزش و جوانان قصد دارد با تزریق 350 میلیارد تومانی که از بورس به باشگاه پرسپولیس وارد شده، اقدامات اقتصادی و زیربنایی زیادی در این باشگاه صورت بگیرد و به همین خاطر به دنبال این است تا مدیران باتجربه در این باشگاه مشغول به کار شوند.

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیره پرسپولیس وزارت ورزش هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند