Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی برای به کرسی نشاندن حرفش جهت جدایی از بایرن مونیخ عملاً با باواریایی‌ها خداحافظی کرد اما مدیراجرایی باشگاه جوابش را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا؛ تلاش روبرت لواندوفسکی برای ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال به مرحله‌ای رسید که او عملاً با باواریایی‌ها خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم لهستانی که هنوز یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، گفت: شرایطی که در آن هستم را دوست ندارم. دوران من در بایرن مونیخ به پایان رسیده است. دیگر هیچ شانسی برای خودم جهت ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام در این تیم نمی‌بینم. فکر می‌کنم که در این دو هفته اخیر به اندازه کافی هر چیزی که می‌شد دید را دیده‌ایم. من هیچ شانسی برای ادامه دادن به کارم در بایرن مونیخ نمی‌بینم. بهترین راه حل برای ما رفتن من است و امیدوارم که مانعم نشوند.

لواندوفسکی که به زودی با تیم ملی لهستان در لیگ ملت‌های اروپا حضور پیدا خواهد کرد، گفت که بعد از فراغت از بازی‌های ملی درباره آینده‌اش اطلاعات بیشتری خواهد داد. او افزود: بعد از مسابقات [ملی] زمان خواهیم داشت تا درباره این مسئله صحبت کنیم اما من باز هم می‌گویم که هیچ شانسی برای ماندنم در بایرن مونیخ متصور نیستم.

اظهارات لواندوفسکی که گفته می‌شود خواهان رفتن به بارسلونا است؛ به مذاق اولیور کان مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ خوش نیامد و او با لحنی انتقاد‌آمیز پاسخ بهترین گلزن تیم را داد.

کان گفت: نمی‌توانم بگویم چرا که روبرت چنین شیوه‌ای را برای اطلاع‌رسانی درباره وضعیتش انتخاب کرده است. اینگونه علنی صحبت کردن، شما را به هیچ جایی نمی‌رساند. لواندوفسکی باید بداند که در بایرن مونیخ چه چیزهایی دارد. او در اینجا توانست برای دو سال متوالی بهترین بازیکن جهان شود.

دلیل اصرار لواندوفسکی بر جدایی از بایرن مونیخ فاش شد/ روبرت در دو راهی بارسلونا و رئال مادرید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود