Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله فروزنده در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: در شهرداری یک نوبت کاری تا ساعت ۱۷ بعداز ظهر و نوبت دوم تا پایان شب برای اموری مانند نظافت شهر، جمع‌آوری پسماند، نگهبانی پارک‌ها، حمل و نقل شبانه، حفظ و نگهداشت سیستم‌ها داریم که کارگران و کارمندانی در این ساعات مشغول به کارند و زحماتشان قابل تقدیر است اما برای اینکه بتوانیم خدمات شهرسازی در حوزه صدور پروانه ساخت و ساز را در شهر سرعت ببخشیم، نوبت کاری سومی را هم تعریف کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد: برای این نوبت ابتدا برای نیروهایی که به صورت داوطلبانه متقاضی همکاری هستند، ساعت شناور قائل خواهیم شد که آنها می‌توانند عصرها با مدیریت شهردار منطقه تا ساعت ۸ شب برای خدمت رسانی به مردم حضور داشته باشند. البته برخی کارکنان که ساعت کاری‌شان تا ساعت ۱۷ است هم می‌توانند به صورت داوطلبانه تا ساعت ۲۰ در محل کار حاضر باشند و اضافه کار دریافت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران اظهار داشت: در تلاشیم با شروع این طرح، بتوانیم ظرف مدت سه ماه خدمات‌رسانی را الکترونیک کنیم تا شهروندان دیگر نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نداشته باشند و با ارائه مدارک درخواست‌هایشان را در سیستم ثبت کنند و کارکنان هم در خانه خدمات لازم را ارائه دهند.

فرزونده اظهار داشت: به طور حتم تا پیش از الکترونیک شدن امور، برای کارکنان داوطلب طرح، امتیازات تشویقی در نظر گرفته خواهد شد. نکته مهم در مورد فعالیت نوبت سوم این است که برای پیشبرد امور با بانک‌ها و شعبات مالیات هماهنگی لازم صورت گرفته است. برای موفق شدن طرح، مدام با تیم‌های کارشناسی و گروه‌های نظارت میدانی اشکالات در حال رصد خواهد بود.

کد خبر 680234

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق