Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@02:14:33 GMT

موفقیت بیمه دی در بیمه تخصصی درمان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۱۸۵۲

موفقیت بیمه دی در بیمه تخصصی درمان

بیمه دی اخیرا در یک مناقصه مهمی برنده شده که این رخداد تاثیر زیادی بر عملکرد شرکت داشته تا جایی شرکت بیمه دی مجبور به افشاگری برای سهامداران خود شده‌است. شرکت بیمه دی با حضور در مناقصه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پنجمین سال متوالی توانست به عنوان برنده این مناقصه شناخته شود.

بیمه دی در حوزه بیمه درمان یکی از تخصصی‌ترین و مهمترین شرکت در صنعت بیمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در حوزه بیمه درمان تکمیلی یکی از شرکت‌های فعال است. در سال ۱۴۰۰ معادل ۷۳ درصد از فعالیت شرکت به بیمه درمان اختصاص داشت که حق بیمه صادره در این رشته رقم ۳۰ هزار ۴۲۴ میلیارد ریال بوده است. در سال ۱۳۹۹ حق بیمه تولیدی بیمه درمان بیشتر از سال ۱۴۰۰ بود؛ چرا که بیش از ۸۵ درصد از حق بیمه تولیدی شرکت در سال ۹۹ به بیمه درمان اختصاص داشت.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۴۰۱ نیز شرکت بیمه دی برای پنجمین سال برنده این منقاصه شد. شرح مناقصه عبارت از ارائه خدمات درمان سرپایی، کلینیکی و بستری بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از نفرجامعه معزز ایثارگران است. بر اساس قوانین و مقررات بیمه گری مبلغ قرارداد مذکور با توجه به نرخ ۳.۵۰۰.۰۰۰ ریالی حق بیمه بصورت ماهانه به ازای هر فرد محاسبه می‌شود، این مناقصه در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شده و در اول خرداد ۱۴۰۱ نتیجه این مناقصه با برنده شدن بیمه دی اعلام شد. نتیجه مناقصه عبارت از احراز رتبه اول در مناقصه عمومی دو مرحله‌ای با موضوع خرید خدمت بیمه مازاد درمان ایثارگران است. علاوه بر این تضمین ارائه شده برای این قرارداد نیز ضمانت بانکی معتبر است.

در مناقصه بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران که با توجه به فرآیند‌های قانونی و زیر نظر نهاد‌های ناظر و همچنین رعایت اصول برگزاری مناقصات برگزار شد، شرکت بیمه دی توانست با توجه به نرخ کارشناسی شده و با تکیه بر زیر ساخت‌های فراهم آمده طی سال‌های گذشته، به مدت یک سال دیگر و برای پنجمین سال، ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف را بر عهده بگیرد.

گفتنی است این قرارداد یکی از مگاپروژه‌های بیمه درمان کشور محسوب می‌شود و بیمه دی با وجود شرایط اقتصادی و چالش‌های متعدد در سال‌های گذشته توانسته به خوبی فعالیت بیمه گری خود را توسعه دهد و خدمت رسانی به این قشر معزز در هیچ دوره‌ای دچار اختلال نشده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 شرکت بیمه دی بیمه درمان حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی