Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:26:30 GMT

انهدام باند سارقین منزل در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۳۴۱۶۸

انهدام باند سارقین منزل در اسلامشهر

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: باند سارقین سرقت از منازل شهروندان در اسلامشهر با بیش از ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

کارخانه افزود: در پی تماس شهروندان و تشکیل تعدادی پرونده سرقت از منازل در سطح شهرستان اسلامشهر، مامورین پلیس اداره آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات فنی و پلیسی سرنخ هایی از سارقین منازل به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت موضوع و ایجاد نظم و امنیت در منطقه بیان کرد: مامورین دایره مبارزه با سرقت با رصد اطلاعاتی ۲نفر از سارقین را شناسایی و متهمین را در مخفیگاهشان دستگیر کرده، در بازرسی از مخفیگاه این متهمین تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شد که در تحقیقات اولیه متهمین به سرقت بیش از ۲۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در نقاط مختلف شهر اسلامشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر ضرورت استفاده شهروندان از وسایل پیشگیری از سرقت و ارتقاء ایمنی در ساختمان ها گفت: اعضای این باند ۵ نفره که ساکن یکی از شهرهای اطراف اسلامشهر هستند، با استفاده از ابزار و لوازم خاص و با شناسایی منازل خالی شهروندان و اطمینان از عدم حضور ساکنین اقدام به تخریب درب و ورود به ساختمان کرده و اشیا قیمتی، طلا و جواهرات و لوازم با ارزش را به سرقت برده و به قیمت خیلی کمی به یک مالخر می‌فروختند.

وی با اشاره به اعترافات سارقین که می خواستند یک شبه ره صد ساله را طی کنند، تاکید کرد: اعضای این باند سرقت که از افراد سابقه دار و با سابقه شرارت هستند، با استفاده از غفلت شهروندان از عدم رعایت نکات ایمنی و کسب اطمینان از عدم حضور ساکنین واحدهای مسکونی از منزل افراد اقدام به سرقت می‌کردند، با استفاده از تجهیزات خاص و یک دستگاه خودرو با پلاک های مخدوش و جعلی در سطح شهر تردد و طعمه های خود را انتخاب و دست به سرقت می زدند.

سرهنگ کارخانه با قدردانی از همکاری صمیمانه مردم با پرسنل نیروی انتظامی جهت تامین امنیت در منطقه، خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی چند ماهه مامورین آگاهی اسلامشهر اعضای این باند همگی شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مقامات قضایی شده‌اند و شهروندانی که در طی ماههای اخیر منزل آنها به شیوه این سارقین مورد سرقت قرار گرفته می توانند جهت شناسایی سارقین و اموال مسروقه و پیگیری پرونده به دایره سرقت پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد